Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model

Siniša Hajdaš Dončić ; Sabor RH, Zagreb, Hrvatska
Nikola Đurek ; Umjetnička akademija, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.849 Kb

str. 137-146

preuzimanja: 377

citiraj


Sažetak

Ovaj rad ima za cilj pokazati postupak kreiranja branda kroz model lokalne održivosti. Teritorijalni kapital kao lokalna aktiva, ali i neformalna pravila za zajednički rad zajednice, polazišne su točke u kreiranju branda. Radna je hipoteza da se kroz kreirani model, koji čine četiri komponente održivosti lokalne zajednice: prostorno ekološka održivost; ekonomsko-socijalna održivost; društvenokulturna održivost; političko-institucionalna održivost (u daljnjem tekstu SEESHCPI model); prikaže kreiranje branda lokalne zajednice. SEESHCPI model primijenjen je tijekom kreiranja i izrade branda općine Sveti Križ Začretje. Brend može biti polazišna točka i za održivi turistički razvoj samoga mjesta, ali to mu nije osnovna svrha.

Ključne riječi

lokalni brand; identitet; teritorijalni kapital; održivost; turizam

Hrčak ID:

189487

URI

https://hrcak.srce.hr/189487

Datum izdavanja:

16.10.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.057 *