Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9

Dinamički potencijal povratnih informacija u samoreguliranom učenju i motivaciji djece s teškoćama u učenju matematike

Linda Salihu orcid id orcid.org/0000-0003-1673-5602 ; Department of Pedagogy, University of Prishtina
Mikko Aro ; Department of Education, Special Education, University of Jyväskylä, Finland
Pekka Räsänen ; Niilo Mäki Institute, Finland


Puni tekst: engleski pdf 466 Kb

str. 111-129

preuzimanja: 917

citiraj


Sažetak

Ovim istraživanjem želio se ispitati učinak vrste povratnih informacija (feedback-a) na učenje i motivaciju djece s teškoćama u učenju matematike. Procijenjena je izvedba 76-ero djece - polaznika petih razreda na zadacima računanja, kao i njihova motivacija za rješavanje matematičkih zadataka, s obzirom na vrstu povratne informacije: trenutnu korektivnu povratnu informaciju te odgođenu konvencionalnu povratnu informaciju. Rezultati istraživanja pokazali su da su djeca imala značajno bolji rezultat kada im je bila pružena trenutna korektivna povratna informacija, nego kada im je pružena odgođena konvencionalna povratna informacija. Rezultati također ukazuju da pružanje trenutne povratne informacije povećava motivaciju učenika za rješavanje zadataka. S druge strane, pružanje odgođene povratne informacije imalo je negativan utjecaj na motivaciju, kao i na izvedbu u rješavanju matematičkih zadataka. Rezultati također pokazuju da su prisutnost matematičkih teškoća i prethodna razina razvoja matematičkih vještina bili značajni prediktori kasnije uspješnosti u rješavanju vremenski ograničenih zadataka, što, međutim, nije bio slučaj s promjenama u motiviranosti učenika.

Ključne riječi

trenutna korektivna povratna informacija; odgođena konvencionalna povratna informacija; teškoće u učenju matematike; motivacija za učenje matematike

Hrčak ID:

191752

URI

https://hrcak.srce.hr/191752

Datum izdavanja:

30.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.283 *