Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9

Dinamički potencijal povratnih informacija u samoreguliranom učenju i motivaciji djece s teškoćama u učenju matematike

Linda Salihu orcid id orcid.org/0000-0003-1673-5602 ; Department of Education, Special Education, University of Jyväskylä, Finland
Mikko Aro ; Department of Education, Special Education, University of Jyväskylä, Finland
Pekka Räsänen ; Niilo Mäki Institute, Finland


Full text: english pdf 466 Kb

page 111-129

downloads: 1.072

cite


Abstract

Ovim istraživanjem želio se ispitati učinak vrste povratnih informacija (feedback-a) na učenje i motivaciju djece s teškoćama u učenju matematike. Procijenjena je izvedba 76-ero djece - polaznika petih razreda na zadacima računanja, kao i njihova motivacija za rješavanje matematičkih zadataka, s obzirom na vrstu povratne informacije: trenutnu korektivnu povratnu informaciju te odgođenu konvencionalnu povratnu informaciju. Rezultati istraživanja pokazali su da su djeca imala značajno bolji rezultat kada im je bila pružena trenutna korektivna povratna informacija, nego kada im je pružena odgođena konvencionalna povratna informacija. Rezultati također ukazuju da pružanje trenutne povratne informacije povećava motivaciju učenika za rješavanje zadataka. S druge strane, pružanje odgođene povratne informacije imalo je negativan utjecaj na motivaciju, kao i na izvedbu u rješavanju matematičkih zadataka. Rezultati također pokazuju da su prisutnost matematičkih teškoća i prethodna razina razvoja matematičkih vještina bili značajni prediktori kasnije uspješnosti u rješavanju vremenski ograničenih zadataka, što, međutim, nije bio slučaj s promjenama u motiviranosti učenika.

Keywords

trenutna korektivna povratna informacija; odgođena konvencionalna povratna informacija; teškoće u učenju matematike; motivacija za učenje matematike

Hrčak ID:

191752

URI

https://hrcak.srce.hr/191752

Publication date:

30.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 3.119 *