Educatio biologiae, No. 3., 2017.
Stručni rad
https://doi.org/10.32633/eb.3.10
Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije
Ivanka Podrug
orcid.org/0000-0001-9022-2325
; Osnovna škola Mertojak, Split, Hrvatska
Sažetak
Implementacija ICT-a u obrazovanju današnjih generacija, tzv. digitalnih urođenika, je ključan faktor u procesu njihovog osposobljavanja za samostalan život i učenje u suvremenom dobu. Nažalost, svjedoci smo loše tehnološke opremljenosti hrvatskih škola zbog čega primjena ICT-a u nastavi nije česta pojava. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti mogućnosti primjene besplatnih mobilnih aplikacija dostupnih na Google play digitalnom servisu, istražiti primjenu aplikacije PlantNet Plant Identification na terenskoj nastavi iz prirode u 6. razredu osnovne škole te u okviru nastavne cjeline Primorske vazdazelene šume te istražiti utjecaj korištenja pametnih telefona u nastavi na angažman i motivaciju učenika. Pretraživanjem Google Play digitalnog servisa pronađeno je 6 mobilnih aplikacija za koje se smatra da su prikladne za rad s učenicima u osnovnoj školi u nastavi prirode i biologije. Jedna od aplikacija, PlantNet Plant Identification, testirana je u radu s učenicima na terenskoj nastavi iz prirode. U istraživanju je sudjelovao 51 učenik 6 razreda. Pokazalo se kako učenici sjajno prihvaćaju i jako se dobro snalaze u m-učenju.
Ključne riječi
ICT; mobilne aplikacije u nastavi; m-učenje; terenska nastava
Hrčak ID:
192688
URI
Datum izdavanja:
27.12.2017.
Posjeta: 3.399 *