Skoči na glavni sadržaj

Educatio biologiae , No. 3., 2017.

  • Datum izdavanja: 27.12.2017.
  • Objavljen na Hrčku: 21.01.2018.

Sadržaj

Puni tekst

Utjecaj aktivne nastave na učenje ekoloških sadržaja u osnovnoj školi (str. 1-14)

Elma Kerić, Ines Radanović, Žaklin Lukša, Diana Garašić, Mirela Sertić Perić
Izvorni znanstveni članak


Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika (str. 15-26)

Renata Ruić, Žaklin Lukša
Izvorni znanstveni članak


Questions quality and success of high school students in the written test solving (str. 57-62)

Ines Grgurić, Valerija Begić, Marijana Bastić, Žaklin Lukša, Ines Radanović
Izvorni znanstveni članak


Navike učenja i uspješnost učenika srednje škole u nastavi biologije (str. 63-72)

Martina Gucek, Irena Labak
Izvorni znanstveni članak


Understanding of life cycles and fertilization during learning biology in primary school (str. 100-105)

Monika Golubić, Valerija Begić, Žaklin Lukša, Petra Korać, Ines Radanović
Izvorni znanstveni članak


Effect of the frequency of access to e-content of biology on the educational outcomes (str. 142-142)

Daniela Novoselić, Mila Bulić
Stručni rad


Making photo herbarium for raising awareness of students about plants (str. 164-164)

Jelena Barbarić – Gaćina, Martina Perić
Stručni rad


Possibilities of using mobile applications in teaching biology (str. 176-176)

Ivanka Podrug
Stručni rad


(str. 0-0)


Kazalo


Posjeta: 41.935 *