Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja

Petra Katavić orcid id orcid.org/0000-0003-4374-6323 ; Dječji vrtić „Grigor Vitez“, Split, Hrvatska
Ivana Batarelo Kokić orcid id orcid.org/0000-0002-8830-6252 ; Filozofski fakultet u Splitu, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 385 Kb

str. 510-510

preuzimanja: 3.509

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 385 Kb

str. 481-509

preuzimanja: 908

citiraj


Sažetak

U središtu ovog rada je interakcija sudionika u odgojnom procesu, prikazana iz perspektive razrednika u srednjoj školi. Razredništvo je funkcija kroz koju se ostvaruje odgojna zadaća škole. Uloga nastavnika u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu je složena. Bez definiranih kompetencija razrednika, ne mogu se ni regulirati kriteriji dodjele razredništva u osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama. Kvaliteta, oblici i sadržaji odgojnoobrazovnog rada razrednika s učenicima ovise isključivo o osobnoj motiviranosti pojedinca. Cilj provedenoga istraživanja bio je istražiti praksu odgojno-obrazovnog rada razrednika u srednjoj strukovnoj školi kroz korištenje metode studije slučaja. Rezultati istraživanja ukazuju na očekivanja razrednika od inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja, probleme na koje razrednici nailaze u praksi te neka rješenja za postojeće probleme.

Ključne riječi

izobrazba nastavnika; kvalitativno istraživanje; srednje škole; strukovno obrazovanje

Hrčak ID:

193331

URI

https://hrcak.srce.hr/193331

Datum izdavanja:

7.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.542 *