Izvorni znanstveni članak
Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja
Petra Katavić
orcid.org/0000-0003-4374-6323
; Dječji vrtić „Grigor Vitez“, Split, Hrvatska
Ivana Batarelo Kokić
orcid.org/0000-0002-8830-6252
; Filozofski fakultet u Splitu, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
U središtu ovog rada je interakcija sudionika u odgojnom procesu, prikazana iz perspektive razrednika u srednjoj školi. Razredništvo je funkcija kroz koju se ostvaruje odgojna zadaća škole. Uloga nastavnika u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu je složena. Bez definiranih kompetencija razrednika, ne mogu se ni regulirati kriteriji dodjele razredništva u osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama. Kvaliteta, oblici i sadržaji odgojnoobrazovnog rada razrednika s učenicima ovise isključivo o osobnoj motiviranosti pojedinca. Cilj provedenoga istraživanja bio je istražiti praksu odgojno-obrazovnog rada razrednika u srednjoj strukovnoj školi kroz korištenje metode studije slučaja. Rezultati istraživanja ukazuju na očekivanja razrednika od inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja, probleme na koje razrednici nailaze u praksi te neka rješenja za postojeće probleme.
Ključne riječi
izobrazba nastavnika; kvalitativno istraživanje; srednje škole; strukovno obrazovanje
Hrčak ID:
193331
URI
Datum izdavanja:
7.12.2017.
Posjeta: 6.542 *