Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

TEHNIČKA PRIPREMLJENOST I MOTIVIRANOST STUDENATA HRVATSKIH SVEUČILIŠTA ZA ONLINE OBLIK NASTAVE

Dina Jukić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 31.495 Kb

str. 93-102

preuzimanja: 1.127

citiraj


Sažetak

Mrežno (online) učenje oblik je nastave u kojemu se većina nastavnog sadržaja isporuča putem mreže. Ovakav oblik nastave koja se oslanja na modernu tehnologiju ima nekoliko prednosti nad tradicionalnom nastavom, poput pristupačnosti, individualizacije vremena i prostora učenja i alternativnog dizajna nastave. Budući da je učenje u mrežnom (online) okruženju samoregulirano, ono zahtijeva tehničku spremnost sudionika i motiviranost koja će se održati tijekom cijelog procesa učenja.
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi tehničku pripremljenost i motiviranost hrvatskih studenata za mrežni (online) oblik nastave te utvrditi postoje li razlike na temelju sociodemografskih čimbenika.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 1318 studenata hrvatskih sveučilišta. Istraživanjem su bili obuhvaćeni fakulteti i odjeli na kojima se provodi nastava iz svih znanstvenih područja. U analizi su korištene metode deskriptivne i inferencijalne statistike. Primijenjeni su Mann-Whitneyev i Kruskal-Wallisov test, koji su pokazali da postoji statistički značajna razlika u nekim odgovorima s obzirom na spol, status i znanstveno područje studija.

Ključne riječi

anketa; e-učenje; mrežno (online) učenje; studenti; učenje na daljinu

Hrčak ID:

193882

URI

https://hrcak.srce.hr/193882

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.938 *