Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2414
Analiza odnos između ishoda učenja studijskih programa i predmeta
Vedran Juričić
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Vladimir Mateljan
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Sažetak
U radu se analiziraju ishodi učenja studijskih programa i predmeta na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te povezuju s razinama Bloomove taksonomije, kako bi se utvrdili njihovi međusobni odnosi. Analiza je pokazala da postoji statistički značajna razlika u razinama ishoda učenja između studija i predmeta koji se na njima izvode. Kod ishoda studija izraženije su više razine kognitivne, afektivne i psihomotoričke domene. Također je utvrđena razlika između predmeta na preddiplomskoj i diplomskoj razini studija, koja je u skladu s očekivanjima jer ishodi učenja na preddiplomskoj razini studija imaju niže razine kognitivne i afektivne domene. Analiza obaveznih i izbornih predmeta pokazala je da je kod izbornih predmeta izraženija kognitivna domena, a da je kod obaveznih predmeta izraženija afektivna domena.
Ključne riječi
Bloomova taksonomija; usporedba ishoda učenja; razina ishoda učenja
Hrčak ID:
193779
URI
Datum izdavanja:
29.12.2017.
Posjeta: 2.123 *