Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2414

Analiza odnos između ishoda učenja studijskih programa i predmeta

Vedran Juričić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Vladimir Mateljan ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 244 Kb

str. 1041-1057

preuzimanja: 454

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 244 Kb

str. 1041-1057

preuzimanja: 409

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju ishodi učenja studijskih programa i predmeta na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te povezuju s razinama Bloomove taksonomije, kako bi se utvrdili njihovi međusobni odnosi. Analiza je pokazala da postoji statistički značajna razlika u razinama ishoda učenja između studija i predmeta koji se na njima izvode. Kod ishoda studija izraženije su više razine kognitivne, afektivne i psihomotoričke domene. Također je utvrđena razlika između predmeta na preddiplomskoj i diplomskoj razini studija, koja je u skladu s očekivanjima jer ishodi učenja na preddiplomskoj razini studija imaju niže razine kognitivne i afektivne domene. Analiza obaveznih i izbornih predmeta pokazala je da je kod izbornih predmeta izraženija kognitivna domena, a da je kod obaveznih predmeta izraženija afektivna domena.

Ključne riječi

Bloomova taksonomija; usporedba ishoda učenja; razina ishoda učenja

Hrčak ID:

193779

URI

https://hrcak.srce.hr/193779

Datum izdavanja:

29.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.123 *