Ljetopis socijalnog rada, Vol. 2 No. 1, 1995.
Izvorni znanstveni članak
Značenje supervizije u profesionalnom razvoju socijlanih radnika
Marina Ajduković
; Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Boris Hudina
; Ministarstvo obrane RH
Nataša Jovanović
; Društvo za psihološku pomoć
Sažetak
U istraživanju je ispitan značaj supervizije u profesionalnom razvoju socijalnih radnika početnika. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem koje je provedeno u četiri nevladine organizacije u kojima je supervizija sastavni dio programa psihosocijalne pomoöi stradalnicima rata. U ispitivanju je sudjelovalo 69 pomagača. Supervizirani pridaju velik značaj svakoj funkciji supervizije. Osobito velik značaj pridaju podršci u superviziji i očekuju da se na taj dio supervizije utroši 42-54% vremena, učenju žele posvetiti 38 - 41 % vremena, a za kontrolu ostavljaju 15-20% od ukupno na superviziji provedenog vremena.
Ključne riječi
Hrčak ID:
198131
URI
Datum izdavanja:
9.12.1995.
Posjeta: 2.246 *