Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Značenje supervizije u profesionalnom razvoju socijlanih radnika

Marina Ajduković ; Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Boris Hudina ; Ministarstvo obrane RH
Nataša Jovanović ; Društvo za psihološku pomoć


Puni tekst: hrvatski pdf 346 Kb

str. 179-189

preuzimanja: 1.412

citiraj


Sažetak

U istraživanju je ispitan značaj supervizije u profesionalnom razvoju socijalnih radnika početnika. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem koje je provedeno u četiri nevladine organizacije u kojima je supervizija sastavni dio programa psihosocijalne pomoöi stradalnicima rata. U ispitivanju je sudjelovalo 69 pomagača. Supervizirani pridaju velik značaj svakoj funkciji supervizije. Osobito velik značaj pridaju podršci u superviziji i očekuju da se na taj dio supervizije utroši 42-54% vremena, učenju žele posvetiti 38 - 41 % vremena, a za kontrolu ostavljaju 15-20% od ukupno na superviziji provedenog vremena.

Ključne riječi

Hrčak ID:

198131

URI

https://hrcak.srce.hr/198131

Datum izdavanja:

9.12.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.246 *