Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/studpol/2017.06.01.05

Reforma talijanske škole kao model za kurikularnu reformu u Hrvatskoj

Debora Radolović ; Scuola media superiore italiana Dante Alighieri, Pola


Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 123-123

preuzimanja: 358

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 172 Kb

str. 123-123

preuzimanja: 235

citiraj

Puni tekst: talijanski pdf 172 Kb

str. 115-122

preuzimanja: 449

citiraj


Sažetak

Hrvatska Vlada nastavlja kontinuirani rad s ciljem kurikularne
reforme na čelu s premijerom Plenkovićem koji je postavljen da bi se
osigurao nastavak rada.
Talijanska Vlada je usvojila Zakon o reformi nacionalnoga odgoja i
obrazovanja, tzv. „Dobra škola“. Jasno su bili definirani svrha i ciljevi, alati,
načini realizacije i vrednovanja te dodaci za rad za nastavnike i školu te za
sve one koji žele ulagati u školsku infrastrukturu. Postoje dvije vrlo slične
realnosti u školama koje imaju potrebu za snažnom podrškom društva.

Ključne riječi

školska reforma; kurikularna reforma; autonomija; kreativnost; razvoj

Hrčak ID:

198587

URI

https://hrcak.srce.hr/198587

Datum izdavanja:

28.3.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 2.373 *