Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2726

Reakcije djece na aktivno slušanje glazbe kroz pokret, likovnost i verbalnost

Jelena Blašković orcid id orcid.org/0000-0003-2552-6802 ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Ana Kuliš orcid id orcid.org/0000-0002-9065-7975 ; Kindergarten Radost in Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 357 Kb

str. 273-292

preuzimanja: 452

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 357 Kb

str. 273-292

preuzimanja: 1.116

citiraj


Sažetak

Slušanje glazbe jedno je od najmlađih područja u sustavu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. To je glazbena aktivnost u kojoj djeca aktivno upoznaju svijet glazbe putem osjetila unutar kojeg se potiče izražavanje glazbenih doživljaja posredstvom različitih odgojno-obrazovna područja. Cilj rada bio je ispitati reakcije djece na aktivno slušanje glazbe putem tri načina izražavanja – pokretom, likovnošću i verbalno. Sudjelovala su djeca iz tri zagrebačka vrtića u devet vrtićkih skupina (N=204). Istraživanje je pokazalo da djeca pozitivno reagiraju na glazbu te se rado uključuju u takvu vrstu glazbene aktivnosti putem sva tri načina izražavanja reakcija.

Ključne riječi

aktivno slušanje glazbe; djeca predškolske dobi; istraživanje

Hrčak ID:

201201

URI

https://hrcak.srce.hr/201201

Datum izdavanja:

27.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.821 *