Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala
Cenk Akay
; Mersin University, Education Faculty
Puni tekst: hrvatski pdf 266 Kb
str. 431-462
preuzimanja: 240
citiraj
APA 6th Edition
Akay, C. (2018). Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala. Croatian Journal of Education, 20 (2), 431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
MLA 8th Edition
Akay, Cenk. "Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. 2, 2018, str. 431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Akay, Cenk. "Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala." Croatian Journal of Education 20, br. 2 (2018): 431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
Harvard
Akay, C. (2018). 'Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala', Croatian Journal of Education, 20(2), str. 431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
Vancouver
Akay C. Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.12.2024.];20(2):431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
IEEE
C. Akay, "Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala", Croatian Journal of Education, vol.20, br. 2, str. 431-462, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
Puni tekst: engleski pdf 266 Kb
str. 431-462
preuzimanja: 334
citiraj
APA 6th Edition
Akay, C. (2018). Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala. Croatian Journal of Education, 20 (2), 431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
MLA 8th Edition
Akay, Cenk. "Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. 2, 2018, str. 431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Akay, Cenk. "Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala." Croatian Journal of Education 20, br. 2 (2018): 431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
Harvard
Akay, C. (2018). 'Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala', Croatian Journal of Education, 20(2), str. 431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
Vancouver
Akay C. Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.12.2024.];20(2):431-462. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
IEEE
C. Akay, "Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala", Croatian Journal of Education, vol.20, br. 2, str. 431-462, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636
Sažetak
Primjena nastavnih tehnologija i izrada materijala dva su važna čimbenika u učenju engleskog kao stranog jezika. Postoji nekoliko aplikacija koje pridonose razvoju stajališta i vještina dodiplomskih studenata, budućih učitelja. Među njima su digitalna drama i digitalna priča. Broj istraživanja o digitalnoj priči je zadovoljavajuć, ali samo je nekoliko istraživanja o digitalnoj drami. Ovaj rad zapravo ima dva glavna cilja. Prvi se odnosi na pokušaj razvijanja svjesnosti o digitalnoj drami, a drugi ukazuje na učinkovitost tih dviju digitalnih aplikacija kada su u pitanju stajališta budućih učitelja engleskog kao stranog jezika o vještinama potrebnim za primjenu tehnologija u nastavi i izradu materijala. Rezultati su pokazali da primjena digitalne priče ima značajan učinak, a da digitalna drama ima ograničeno značajan učinak na stajališta o nastavnim tehnologijama. S druge strane, obje su aplikacije za buduće učitelje učinkovite u pogledu vještina za izradu materijala. Na kraju, rezultati ukazuju na to da uporaba digitalnih materijala u nastavi poboljšava motivaciju budućih učitelja za primjenu nastavne tehnologije i razvija njihove vještine izrade materijala.
Ključne riječi
digitalna drama; digitalna priča; nastavne tehnologije
Hrčak ID:
204131
URI
https://hrcak.srce.hr/204131
Datum izdavanja:
28.6.2018.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.677
*