Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2636

Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala

Cenk Akay ; Mersin University, Education Faculty


Puni tekst: hrvatski pdf 266 Kb

str. 431-462

preuzimanja: 240

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 266 Kb

str. 431-462

preuzimanja: 334

citiraj


Sažetak

Primjena nastavnih tehnologija i izrada materijala dva su važna čimbenika u učenju engleskog kao stranog jezika. Postoji nekoliko aplikacija koje pridonose razvoju stajališta i vještina dodiplomskih studenata, budućih učitelja. Među njima su digitalna drama i digitalna priča. Broj istraživanja o digitalnoj priči je zadovoljavajuć, ali samo je nekoliko istraživanja o digitalnoj drami. Ovaj rad zapravo ima dva glavna cilja. Prvi se odnosi na pokušaj razvijanja svjesnosti o digitalnoj drami, a drugi ukazuje na učinkovitost tih dviju digitalnih aplikacija kada su u pitanju stajališta budućih učitelja engleskog kao stranog jezika o vještinama potrebnim za primjenu tehnologija u nastavi i izradu materijala. Rezultati su pokazali da primjena digitalne priče ima značajan učinak, a da digitalna drama ima ograničeno značajan učinak na stajališta o nastavnim tehnologijama. S druge strane, obje su aplikacije za buduće učitelje učinkovite u pogledu vještina za izradu materijala. Na kraju, rezultati ukazuju na to da uporaba digitalnih materijala u nastavi poboljšava motivaciju budućih učitelja za primjenu nastavne tehnologije i razvija njihove vještine izrade materijala.

Ključne riječi

digitalna drama; digitalna priča; nastavne tehnologije

Hrčak ID:

204131

URI

https://hrcak.srce.hr/204131

Datum izdavanja:

28.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.677 *