Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2598

Shvaćanje pojma društvenih mreža kod studenata programa pedagoškog obrazovanja

Cansu Çaka ; Muğla Sıtkı Koçman University, Faculty of Education
Adile Aşkım Kurt ; Anadolu University, Faculty of Education


Puni tekst: engleski pdf 241 Kb

str. 501-530

preuzimanja: 232

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 241 Kb

str. 501-530

preuzimanja: 303

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog istraživanja prikazati način na koji studenti programa pedagoškog obrazovanja shvaćaju pojam društvenih mreža s pomoću metafora. Istraživanje je provedeno na uzorku od 70 studenata koji su pohađali program pedagoškog obrazovanja na Sveučilištu Anadolu. Podatci za istraživanje prikupljeni su s pomoću alata koji je uključivao anketu o demografskim podatcima i sljedeći izraz: „Društvena mreža je poput…, jer ….“ Različiti načini shvaćanja pojma društvenih mreža kod studenata analizirani su primjenom tehnike analize sadržaja. Cramerov V test koristio se kako bi se ispitala veza između spola i odsjeka na kojem studenti studiraju, i njihovo shvaćanje pojma društvenih mreža. Kao rezultat istraživanja dobivene su ukupno 44 valjane metafore koje su o pojmu društvenih mreža naveli studenti programa pedagoškog obrazovanja. One su grupirane u osam konceptualnih kategorija. U istraživanju je primijećeno da su najčešće korištene metafore o pojmu društvenih mreža bile: „komunikacijski alat“, „svijet“ i „zarazna bolest“. Te se metafore nisu razlikovale s obzirom na spol ispitanika i odsjek na kojemu su studirali, a njihovo shvaćanje pojma društvenih mreža uglavnom je bilo usmjereno prema pozitivnim kategorijama.

Ključne riječi

metafora; društvena mreža; izobrazba nastavnika

Hrčak ID:

204130

URI

https://hrcak.srce.hr/204130

Datum izdavanja:

28.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.645 *