Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2598
Shvaćanje pojma društvenih mreža kod studenata programa pedagoškog obrazovanja
Cansu Çaka
; Muğla Sıtkı Koçman University, Faculty of Education
Adile Aşkım Kurt
; Anadolu University, Faculty of Education
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja prikazati način na koji studenti programa pedagoškog obrazovanja shvaćaju pojam društvenih mreža s pomoću metafora. Istraživanje je provedeno na uzorku od 70 studenata koji su pohađali program pedagoškog obrazovanja na Sveučilištu Anadolu. Podatci za istraživanje prikupljeni su s pomoću alata koji je uključivao anketu o demografskim podatcima i sljedeći izraz: „Društvena mreža je poput…, jer ….“ Različiti načini shvaćanja pojma društvenih mreža kod studenata analizirani su primjenom tehnike analize sadržaja. Cramerov V test koristio se kako bi se ispitala veza između spola i odsjeka na kojem studenti studiraju, i njihovo shvaćanje pojma društvenih mreža. Kao rezultat istraživanja dobivene su ukupno 44 valjane metafore koje su o pojmu društvenih mreža naveli studenti programa pedagoškog obrazovanja. One su grupirane u osam konceptualnih kategorija. U istraživanju je primijećeno da su najčešće korištene metafore o pojmu društvenih mreža bile: „komunikacijski alat“, „svijet“ i „zarazna bolest“. Te se metafore nisu razlikovale s obzirom na spol ispitanika i odsjek na kojemu su studirali, a njihovo shvaćanje pojma društvenih mreža uglavnom je bilo usmjereno prema pozitivnim kategorijama.
Ključne riječi
metafora; društvena mreža; izobrazba nastavnika
Hrčak ID:
204130
URI
Datum izdavanja:
28.6.2018.
Posjeta: 1.645 *