Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2827

Učenje igara s razumijevanjem i suradničko učenje: može li njihova hibridizacija povećati motivacijsku klimu na satima Tjelesne i zdravstvene kulture?

Óscar Chiva-Bartoll orcid id orcid.org/0000-0001-7128-3560 ; Jaume I University, Department of Education
Celina Salvador-García ; Jaume I University, Department of Education
Pedro Jesús Ruiz-Montero ; University of Granada, Physical Education and Sport Department


Puni tekst: hrvatski pdf 212 Kb

str. 561-584

preuzimanja: 242

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 212 Kb

str. 561-584

preuzimanja: 544

citiraj


Sažetak

Rad istražuje razvoj motivacijske klime među učenicima na satima Tjelesne i zdravstvene kulture putem hibridizacije suradničkog učenja i modela učenja igara s razumijevanjem u kontekstu nastavne jedinice posvećene rukometu. Uzorak od 96 učenika prosječne dobi od 15 godina podijeljen je u eksperimentalnu (31 učenik) i kontrolnu skupinu (65 učenika). Razvoj motivacijske klime potaknut hibridnim modelom (eksperimentalna skupina) uspoređen je s rezultatima dobivenim s pomoću tradicionalnog pristupa učenju (kontrolna skupina). Rezultati upućuju na razlike između skale za mjerenje usmjerenosti na zadatak (podskale trud/napredak i važnost uloge) i skale za mjerenje usmjerenosti na ego (podskala nejednakog priznavanja). Otkrivene su značajne razlike među dvjema skalama na polju doživljene motivacijske klime, što je u skladu s rezultatima koje su slična istraživanja dobila analizirajući druge sportove.

Ključne riječi

suradničko učenje; motivacijska klima; tjelesni odgoj; srednja škola; metodika poučavanja

Hrčak ID:

204134

URI

https://hrcak.srce.hr/204134

Datum izdavanja:

28.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.132 *