Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2827
Učenje igara s razumijevanjem i suradničko učenje: može li njihova hibridizacija povećati motivacijsku klimu na satima Tjelesne i zdravstvene kulture?
Óscar Chiva-Bartoll
orcid.org/0000-0001-7128-3560
; Jaume I University, Department of Education
Celina Salvador-García
; Jaume I University, Department of Education
Pedro Jesús Ruiz-Montero
; University of Granada, Physical Education and Sport Department
Sažetak
Rad istražuje razvoj motivacijske klime među učenicima na satima Tjelesne i zdravstvene kulture putem hibridizacije suradničkog učenja i modela učenja igara s razumijevanjem u kontekstu nastavne jedinice posvećene rukometu. Uzorak od 96 učenika prosječne dobi od 15 godina podijeljen je u eksperimentalnu (31 učenik) i kontrolnu skupinu (65 učenika). Razvoj motivacijske klime potaknut hibridnim modelom (eksperimentalna skupina) uspoređen je s rezultatima dobivenim s pomoću tradicionalnog pristupa učenju (kontrolna skupina). Rezultati upućuju na razlike između skale za mjerenje usmjerenosti na zadatak (podskale trud/napredak i važnost uloge) i skale za mjerenje usmjerenosti na ego (podskala nejednakog priznavanja). Otkrivene su značajne razlike među dvjema skalama na polju doživljene motivacijske klime, što je u skladu s rezultatima koje su slična istraživanja dobila analizirajući druge sportove.
Ključne riječi
suradničko učenje; motivacijska klima; tjelesni odgoj; srednja škola; metodika poučavanja
Hrčak ID:
204134
URI
Datum izdavanja:
28.6.2018.
Posjeta: 2.086 *