Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2736

Izrada školskog kurikula za kolegij Nastavna načela i metode

Melis Yeşilpınar Uyar ; Dumlupınar University, Faculty of Education
Ahmet Doğanay ; Çukurova University, Faculty of Education


Puni tekst: hrvatski pdf 386 Kb

str. 621-672

preuzimanja: 335

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 386 Kb

str. 621-672

preuzimanja: 679

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog istraživanja izraditi školski kurikul za kolegij Nastavna načela i metode primjenom dizajna akcijskog istraživanja. U tom kontekstu provedba istraživanja trajala je 14 tjedana, a u njemu je sudjelovalo 36 studenata druge godine Učiteljskog fakulteta Državnog sveučilišta, smjera Razredna nastava, koji su pohađali kolegij Nastavna načela i metode u zimskom semestru akademske godine 2014./2015. Promatranje, intervju i analiza dokumenata koristili su se za prikupljanje podataka. Na temelju rezultata uočeno je da su problemi koji su se pojavili u procesu provedbe uglavnom povezani s nedovoljnom količinom vremena planiranog za kolegij kako bi se ostvarili svi ishodi navedeni u smjernicama koje su određivale akcijski plan, funkcionalnu provedbu kolegijalne evaluacije i raspored sjedenja za vrijeme nastave. Većina tih problema spomenuta je tijekom akcijskog istraživanja, pa je umanjen broj poteškoća s kojima su se studenti susretali tijekom kolegija, a broj se sudionika koji su smatrali da je njegova provedba zadovoljavajuća povećao.

Ključne riječi

akcijsko istraživanje; razvoj školskog kurikula; kolegij Nastavna načela i metode; izobrazba nastavnika

Hrčak ID:

204142

URI

https://hrcak.srce.hr/204142

Datum izdavanja:

28.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.525 *