Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/tab.15.2018.27
Pristup drami i položaj drame u suvremenome srednjoškolskom književnom odgoju
Marina Jozinović
Marko Ljubešić
Sažetak
Ovim radom istražuje se položaj dramske književnosti u nastavi
Hrvatskoga jezika. U teorijskim razmatranjima posebni je naglasak
stavljen na različite motivacijske postupke koji se mogu primijeniti
u nastavi dramske književnosti, dok se empirijskim istraživanjem
pomoću posebno osmišljenog anketnog upitnika ispituje mišljenja
i stavove srednjoškolskih učenika o položaju i odnosu prema
dramskome tekstu. Zaključna razmatranja na tragu su novih
metodičkih koncepcija usmjerenih k većoj zastupljenosti dramske
književnosti te suvremenijim pristupima drami u hrvatskom
školskom sustavu.
Ključne riječi
recepcija; motivacija; dramski odgoj; literarni i teatrološki pristup dramskome djelu
Hrčak ID:
205064
URI
Datum izdavanja:
4.9.2018.
Posjeta: 1.885 *