Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2617
Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture
Marija Brajčić
orcid.org/0000-0002-2440-7724
; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Preschool Education
Dubravka Kuščević
orcid.org/0000-0002-4572-9933
; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Teacher Education
Marta Pupić Bakrač
; Elementary School Majstor Radovan in Trogir
Sažetak
Cilj ovog rada bio je istražiti koliko učitelji prepoznaju likovno nadarene učenike mlađe školske dobi. U istraživanju je sudjelovalo 150 učitelja razredne nastave iz Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u Hrvatskoj. Zadatak učiteljica bio je iskreno odgovoriti na anketna pitanja vezana uz karakteristike likovno nadarenog djeteta.
Rezultati su pokazali kako su učitelji upoznati s karakteristikama likovno nadarene djece. Također, utvrdili smo da postoji statistički značajna razlika u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi s obzirom na trajanje radnog staža. Naime, mlađe sudionice s manje radnog iskustva slabije identificiraju likovno nadarene učenike od starijih učiteljica s više iskustva i manje obrazovanja. Nije uočen značajan utjecaj mjesta stanovanja u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi. Zaključili smo da je iskustvo bitan faktor u identifikaciji likovno nadarenih učenika.
Ključne riječi
likovno nadareno dijete; nastava likovne kulture; učitelj; učenik
Hrčak ID:
207407
URI
Datum izdavanja:
27.9.2018.
Posjeta: 2.822 *