Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2978
Budimo in! Podučavajmo vani!
Eva Borsos
orcid.org/0000-0002-1923-0952
; University of Novi Sad, Teacher Training Faculty in Hungarian in Subotica
Edita Boric
; University of J. J. Strossmayer in Osijek, Faculty of Education
Maria Patocskai
; Eötvös József College in Baja
Sažetak
Učinkovitost obrazovanja na otvorenom i učinci takvog obrazovanja na učenike neporecivi su, ali nastavnici često ne mogu održavati dovoljno sati na otvorenom zbog razloga koji su izvan njihova utjecaja (nedostatak vremena, nedostatak mjesta itd.). Usporedna analiza Nacionalnog kurikula Srbije, Mađarske i Hrvatske pokazuje znatne sličnosti.
S ciljem podrške nastavnicima autori su sastavili popis održivih lokacija za učenje na otvorenom i kategorizirali ih prema nastavnim jedinicama. Takve se lokacije mogu naći u blizini svake škole i na taj se način lako mogu koristiti za izvanučioničku nastavu. Izrađen je program koji sadrži dva izvanučionička nastavna sata za svaki mjesec. Program je proveden i testiran u osnovnoj školi. Pitali smo i mišljenje đaka o izvanučioničkoj nastavi.
Rezultati su pokazali da je predloženi program učinkovit, pomaže učenicima da se približe prirodi, potiče ih da se upoznaju sa svojom okolinom.
Ključne riječi
ekološka svijest; novi model programa; izvanučionička nastava; osnovna škola
Hrčak ID:
207411
URI
Datum izdavanja:
27.9.2018.
Posjeta: 2.470 *