Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.3041

Praćenje likovnog razvoja učenika četvrtih razreda – analiza stanja u hrvatskim osnovnim školama

Jerneja Herzog orcid id orcid.org/0000-0002-6006-5143 ; University of Maribor, Faculty of Education


Puni tekst: engleski pdf 261 Kb

str. 973-1000

preuzimanja: 218

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb

str. 973-1000

preuzimanja: 249

citiraj


Sažetak

Razvijanje djetetove kreativnosti u osnovnim školama nije samo zadatak predmeta likovne kulture nego svih predmeta. Sveukupni kurikul morao bi biti usmjeren na razvoj svakog subjekta u odgoju i obrazovanju, kako u razvijanju njegova znanja i sposobnosti tako i u poticanju njegove kreativnosti na raznim područjima. Poštivanje, oslobađanje, poticanje i razvijanje svih djetetovih sposobnosti preduvjet je kreativnosti s obzirom na njegovu inherentnu kreativnu sposobnost. U radu predstavljamo rezultate istraživanja u kojem smo analizirali razinu likovnog razvoja kod učenika četvrtih razreda osnovne škole u hrvatskim osnovnim školama.
Rezultati ukazuju na postojanje razlika u razini njihova stvaralaštva, što osobito pokazuju kod kreativnog razvoja. Razlike se uočavaju u korist dječaka, a kod optičko-tematskog razvoja u korist djevojčica.

Ključne riječi

likovna kreativnost; likovna kultura; likovni razvoj; osnovna škola

Hrčak ID:

207414

URI

https://hrcak.srce.hr/207414

Datum izdavanja:

27.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.283 *