Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.3041
Praćenje likovnog razvoja učenika četvrtih razreda – analiza stanja u hrvatskim osnovnim školama
Jerneja Herzog
orcid.org/0000-0002-6006-5143
; University of Maribor, Faculty of Education
Sažetak
Razvijanje djetetove kreativnosti u osnovnim školama nije samo zadatak predmeta likovne kulture nego svih predmeta. Sveukupni kurikul morao bi biti usmjeren na razvoj svakog subjekta u odgoju i obrazovanju, kako u razvijanju njegova znanja i sposobnosti tako i u poticanju njegove kreativnosti na raznim područjima. Poštivanje, oslobađanje, poticanje i razvijanje svih djetetovih sposobnosti preduvjet je kreativnosti s obzirom na njegovu inherentnu kreativnu sposobnost. U radu predstavljamo rezultate istraživanja u kojem smo analizirali razinu likovnog razvoja kod učenika četvrtih razreda osnovne škole u hrvatskim osnovnim školama.
Rezultati ukazuju na postojanje razlika u razini njihova stvaralaštva, što osobito pokazuju kod kreativnog razvoja. Razlike se uočavaju u korist dječaka, a kod optičko-tematskog razvoja u korist djevojčica.
Ključne riječi
likovna kreativnost; likovna kultura; likovni razvoj; osnovna škola
Hrčak ID:
207414
URI
Datum izdavanja:
27.9.2018.
Posjeta: 2.172 *