Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31192/np.16.3.10

Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom

Jerneja Herzog ; Odsjek za likovnu umjetnost, Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Blaženka Bačlija Sušić ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marijana Županić Benić orcid id orcid.org/0000-0002-7340-3439 ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 132 Kb

str. 579-592

preuzimanja: 1.204

citiraj


Sažetak

Likovna i glazbena umjetnost podržavaju emocionalni, kognitivni i psihomotorni razvoj u ranom djetinjstvu. Odgojitelji zato moraju imati dovoljne kompetencija da bi potaknuli sudjelovanje djece u umjetničkim aktivnostima pa je cilj ovog istraživanja bio ispitati kompetencije u umjetničkom području studenata u inicijalnom obrazovanju učitelja. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu te Pedagoškog fakulteta, Sveučilišta u Mariboru. Ispitanici koji su završili gimnaziju su bolje procjenjivali svoje profesionalne kompetencije izvođenja glazbenih aktivnosti u odnosu na ispitanike koji su završili umjetničku srednju školu. Ispitanici koji su završili gimnaziju bolje su procjenjivali svoje kompetencije planiranja likovnih aktivnosti, ali ispitanici koji su završili srednju umjetničku školu bolje su procjenjivali svoje kompetencije izvođenja likovnih aktivnosti.

Ključne riječi

umjetnost; kompetencije učitelja; rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Hrčak ID:

209171

URI

https://hrcak.srce.hr/209171

Datum izdavanja:

21.11.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.242 *