Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21464/mo.26.1.10

Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi

Kristina Vuleta ; Odjel za anglistiku, Sveučilište u Zadru, Hrvatska
Anna Martinović orcid id orcid.org/0000-0001-5756-1165 ; Odjel za anglistiku, Sveučilište u Zadru, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 482 Kb

str. 149-175

preuzimanja: 792

citiraj


Sažetak

Nastavnici postavljanjem pitanja doprinose procesu učenja stranog jezika i razvoju mišljenja višeg reda kod učenika. Pitanja su značajna za pokretanje interakcije u učionicama stranih jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u vrste pitanja koje nastavnici koriste u poučavanju engleskog kao stranog jezika (engl. EFL). Metoda prikupljanja podataka uključivala je promatranje nastave koje se često koristi u istraživanjima u učionicama stranih jezika. Rezultati su pokazali da se u osnovnim i srednjim školama češće postavljaju pitanja nižeg reda od pitanja višeg reda, dok su složenija pitanja i setovi pitanja i odgovora pokazali veću učestalost pitanja višeg reda. Nadalje, složenost odgovora učenika ovisila je o vrsti pitanja koju je nastavnik postavio. Analiza je također pokazala da, usprkos tome što je bilo više pitanja koja su poticala na razmišljanje i samoizražavanje u srednjoj školi nego u osnovnoj školi, veliki broj prikupljenih pitanja nižeg reda ipak pokazuje potrebu za većom upotrebom pitanja višeg reda.

Ključne riječi

pitanja koja nastavnici postavljaju, engleski kao strani jezik (engl. EFL), provjerna pitanja, stvarna pitanja

Hrčak ID:

220881

URI

https://hrcak.srce.hr/220881

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.408 *