Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3085
Istraživanje o interaktivnosti studenata u učionici i interaktivnosti studenata u sustavu za upravljanje učenjem s ciljem poboljšanja ishoda učenja
Dokun Oluwajana
orcid.org/0000-0003-3340-6712
; Cyprus International University, School of Applied Sciences
Muesser Nat
orcid.org/0000-0002-1539-3586
; Cyprus International University, School of Applied Sciences
Samson Fadiya
; Girne American University, Faculty of Business and Economics
Sažetak
U ovom istraživanju izrađen je konceptualni okvir o interaktivnosti studenata u učionici, interaktivnosti studenata u sustavu za upravljanje učenjem, sudjelovanju studenata u nastavi i njihovu zadovoljstvu nastavom. To su bila četiri ključna čimbenika koja vode boljim ishodima učenja. Nadalje, istraživanjem se ispitala i interaktivnost u učionici i interaktivnost u sustavu za upravljanje učenjem s obzirom na sudjelovanje studenata u nastavi, njihovo zadovoljstvo nastavom i utjecaju koji sve navedeno ima na obrazovne ishode. Podaci su prikupljeni s pomoću strukturiranog upitnika i utemeljeni na obradi podataka dobivenih od 178 ispitanika. Za procjenu modela primijenjena je SEM metoda. Također smo eksperimentalno procijenili i vezu među varijablama unutar modela s pomoću SEM metode. Međutim, rezultati pokazuju da velika količina interaktivnosti u učionici ima pozitivan utjecaj na sudjelovanje studenata u nastavi i na njihovo zadovoljstvo, a da to sve vodi boljim ishodima učenja. Istraživanje je također razjasnilo i umjerenu interaktivnost među studentima u sustavu za upravljanje učenjem te istaknulo područja koja je potrebno doraditi. Taj rezultat pokazuje i važnost interaktivnosti u obrazovnom okruženju i ističe potrebu za većim stupnjem interaktivnosti u okruženju za učenje u obrazovnim institucijama.
Ključne riječi
učionica; interaktivnost; ishodi učenja; sustav za upravljanje učenjem; sveučilište
Hrčak ID:
220706
URI
Datum izdavanja:
27.3.2019.
Posjeta: 2.669 *