Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3085

Istraživanje o interaktivnosti studenata u učionici i interaktivnosti studenata u sustavu za upravljanje učenjem s ciljem poboljšanja ishoda učenja

Dokun Oluwajana orcid id orcid.org/0000-0003-3340-6712 ; Cyprus International University, School of Applied Sciences
Muesser Nat orcid id orcid.org/0000-0002-1539-3586 ; Cyprus International University, School of Applied Sciences
Samson Fadiya ; Girne American University, Faculty of Business and Economics


Puni tekst: engleski pdf 239 Kb

str. 77-102

preuzimanja: 443

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 239 Kb

str. 77-102

preuzimanja: 497

citiraj


Sažetak

U ovom istraživanju izrađen je konceptualni okvir o interaktivnosti studenata u učionici, interaktivnosti studenata u sustavu za upravljanje učenjem, sudjelovanju studenata u nastavi i njihovu zadovoljstvu nastavom. To su bila četiri ključna čimbenika koja vode boljim ishodima učenja. Nadalje, istraživanjem se ispitala i interaktivnost u učionici i interaktivnost u sustavu za upravljanje učenjem s obzirom na sudjelovanje studenata u nastavi, njihovo zadovoljstvo nastavom i utjecaju koji sve navedeno ima na obrazovne ishode. Podaci su prikupljeni s pomoću strukturiranog upitnika i utemeljeni na obradi podataka dobivenih od 178 ispitanika. Za procjenu modela primijenjena je SEM metoda. Također smo eksperimentalno procijenili i vezu među varijablama unutar modela s pomoću SEM metode. Međutim, rezultati pokazuju da velika količina interaktivnosti u učionici ima pozitivan utjecaj na sudjelovanje studenata u nastavi i na njihovo zadovoljstvo, a da to sve vodi boljim ishodima učenja. Istraživanje je također razjasnilo i umjerenu interaktivnost među studentima u sustavu za upravljanje učenjem te istaknulo područja koja je potrebno doraditi. Taj rezultat pokazuje i važnost interaktivnosti u obrazovnom okruženju i ističe potrebu za većim stupnjem interaktivnosti u okruženju za učenje u obrazovnim institucijama.

Ključne riječi

učionica; interaktivnost; ishodi učenja; sustav za upravljanje učenjem; sveučilište

Hrčak ID:

220706

URI

https://hrcak.srce.hr/220706

Datum izdavanja:

27.3.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.669 *