Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Komparativna analiza softverskih alata za projektni menadžment u online obrazovanju

Igor Buzov ; Veleučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 239 Kb

str. 133-141

preuzimanja: 672

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 239 Kb

str. 133-141

preuzimanja: 726

citiraj


Sažetak

Upravljanje projektima može biti izazovan, kompleksan i iscrpljujući proces jer mnogi projekti ne uspiju – ne završe na vrijeme, prekorače budžet ili nemaju željeni krajnji rezultat. Obrazovanje budućih projektnih menadžera korištenjem online nastave trebalo bi im pružiti potrebna znanja i vještine kako upravljati projektom. Postoje različiti programski alati za projektni menadžment, ali nisu svi prikladni za korištenje u online nastavi. Izbor programskog alata za projektni menadžment ne bi se trebao bazirati na osobnim preferencijama predavača. Svrha ovog rada je pružiti komparativnu analizu softverskih alata za projektni menadžment koji se koriste u podučavanju projektnog menadžmenta. Na osnovi PMI standarda, metodologije koja se koristi u ovoj studiji, programi za projektni menadžment koji se koriste u online nastavi bi trebali podupirati pet procesnih grupa i deset odgovarajućih područja znanja. Nakon toga, dodatni kriteriji, kao što su službena podrška, zajednica, dostupnost materijala za učenje te online pristup softveru dodani su u evaluaciju. Odabran je uzorak od pet alata za projektni menadžment, na osnovi toga što su već bili u fokusu drugih studija iz tog područja i/ili su popularni u projektnoj zajednici. Nakon provedene komparativne analize, rezultati studije su predočeni u tabličnom prikazu. Rezultati ove studije mogu se koristiti u visokoškolskim organizacijama i institucijama kako bi se predočile snage i slabosti tih alata prije donošenja odluke koji alat će se koristiti u online edukaciji projektnog menadžmenta.

Ključne riječi

softver za projektni menadžment; online obrazovanje; edukacija projektnog menadžmenta

Hrčak ID:

221256

URI

https://hrcak.srce.hr/221256

Datum izdavanja:

19.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.199 *