Prethodno priopćenje
POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU
Ivana Pavlić
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
U radu se istražuje analizira pozicioniranost hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju. Naime, neprilagođenost hrvatske turističke politike zahtjevima suvremenog turističkog tržišta je rezultirala neodgovarajućom pozicioniranosti hrvatskog turizma na sredozemnom tržištu. Da bi se ocijenila pozicija hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju i ispitalo stanje aktualne turističke ponude provedeno je istraživanje anketiranjem eksperata na direktan ili indirektan način uključenih u formiranje hrvatske turističke politike. Također su analizirani konkretni pokazatelji hrvatskog turizma i turizma konkurentskih destinacija. Uz to se istražuju razlozi postojećeg stanja i predlažu se moguće promjene u turističkoj politici u cilju postizanja bolje pozicije na sredozemnom tržištu.
Ključne riječi
turistička ponuda; pozicioniranost; turističko tržište
Hrčak ID:
222716
URI
Datum izdavanja:
2.12.2003.
Posjeta: 1.035 *