Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU

Ivana Pavlić ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 33.009 Kb

str. 205-237

preuzimanja: 400

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje analizira pozicioniranost hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju. Naime, neprilagođenost hrvatske turističke politike zahtjevima suvremenog turističkog tržišta je rezultirala neodgovarajućom pozicioniranosti hrvatskog turizma na sredozemnom tržištu. Da bi se ocijenila pozicija hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju i ispitalo stanje aktualne turističke ponude provedeno je istraživanje anketiranjem eksperata na direktan ili indirektan način uključenih u formiranje hrvatske turističke politike. Također su analizirani konkretni pokazatelji hrvatskog turizma i turizma konkurentskih destinacija. Uz to se istražuju razlozi postojećeg stanja i predlažu se moguće promjene u turističkoj politici u cilju postizanja bolje pozicije na sredozemnom tržištu.

Ključne riječi

turistička ponuda; pozicioniranost; turističko tržište

Hrčak ID:

222716

URI

https://hrcak.srce.hr/222716

Datum izdavanja:

2.12.2003.

Posjeta: 1.035 *