Informatologia, Vol. 52 No. 1-2, 2019.
Stručni rad
https://doi.org/10.32914/i.52.1-2.9
PREDŠKOLSKA USTANOVA: METODIKA RADA ISPRED INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
Slavoljub Hilčenko
; Akademija Obrazovno-zdravstvenih strukovnih studija, Subotica, Vojvodina, Srbija
Sažetak
Na Akademiji Obrazovno-zdravstvenih strukovnih studija u Subotici, studenti pored informacijsko i komunikacijsko-tehnoloških (IKT) saznanja, stječu i potrebna metodičko-didaktička iskustva (= instrukcijski dizajn) koja u edukaciji djece imaju najveći značaj. "Jednom pogrešno naučeno, teško se ispravlja!" Kada su u pitanju usvajanja apstraktnih matematičkih pojmova (npr. mjerenje zapremine ili mase tijela ...), IKT nisu od presudnog značaja. Sva naša osjetila i eksperimentalan rad su u procesu usvajanja ovakvih saznanja nezamjenjiva. IKT mogu poslužiti u procesu provjere i utvrđivanja ovih tema, kao dopunsko nastavno sredstvo, a nikako kao primarni izvor za stjecanje znanja/vještina! Cilj rada jeste predstavljanje primjera teme JEDINICA ZA MJERENJE TEKUĆINA – LITRA u kojoj metodika rada, čula djece i eksperimetalan rad, moraju biti ispred IKT.
Ključne riječi
Metode i pristupi učenja (Matematika); eksperimentalni; Praktično iskustveno učenje; osjetilno iskustvo; profesionalni razvoj odgojitelja; ICT
Hrčak ID:
222970
URI
Datum izdavanja:
30.6.2019.
Posjeta: 2.603 *