Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.21464/sp34101

Kupovanje, novac i više vrijednosti

Predrag Cicovacki ; College of the Holy Cross, 1 College Street, Worcester, MA 01610, USA


Puni tekst: hrvatski pdf 279 Kb

str. 5-12

preuzimanja: 452

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 279 Kb

str. 5-12

preuzimanja: 413

citiraj

Puni tekst: francuski pdf 279 Kb

str. 5-12

preuzimanja: 328

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 279 Kb

str. 5-12

preuzimanja: 275

citiraj


Sažetak

U našem konzumerističkom svijetu, naš se osjećaj za vrijednosti usredišnjuje oko posjedovanja novca i mogućnosti kupovanja stvari za koje nikada nismo zamišljali da ih trebamo. Kupovanje je postalo naša način života i čak naš osjećaj za slobodu kao da se reducira na izbor među oznacima. Sagledavam ovo stanje stvari iz tri perspektive: apologetske, kritičke i treće, kojom se pokušava uravnotežiti našu opsjednutost novcem putem ispravnog razumijevanja viših vrijednosti. Slijedeći Nicolaija Hartmanna, nastojim objasniti, obraniti i dalje razviti posljednju od tri dispozicije.

Ključne riječi

konzumerizam; novac; vrijednosti; kupovanje; sloboda; oznaci; Nicolai Hartmann

Hrčak ID:

224032

URI

https://hrcak.srce.hr/224032

Datum izdavanja:

11.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski francuski njemački

Posjeta: 3.909 *