Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
Glas djece i poboljšanje škole: Uloga tehnologije u inkluzivnoj školi budućnosti
Theodora Kouvara
; University of Nicosia, School of Education, Department of Education
Christoforos Karachristos
; Hellenic Open University, Educational Content, Methodology & Technology Laboratory
Elias Stavropoulos
; Hellenic Open University, Educational Content, Methodology & Technology Laboratory
Vassilios Verykios
; Hellenic Open University, School of Science and Technology
Sažetak
Zadatak ove studije je naglasiti važnost inkluzivnog obrazovanja. Ova je studija usmjerena na potrebu za slušanjem i razmatranjem mišljenja učenika prilikom plani¬ranja obrazovanja. Na taj način studija planira otkriti koji su učenici marginalizirani i iskoristiti ovu metodu za poboljšanje školske jedinice. Istraživanje je provedeno u dva vrtića. U prvom su intervjuirana dvadeset i dva polaznika i dvije odgojiteljice (tete u vrtiću i ravnateljica), a u drugom smo se koristili metodom neaktivnog promatrača petero djece koja su pohađala integrirani razred, i odgojiteljice tijekom jednog mjeseca. Intervjui su provedeni i u drugom vrtiću samo s dvoje odgojitelja (kvalificirani pedagog i ravnateljica). Marginalizirani učenici se identificiraju zbog poteškoća s kojima se suočavaju. Tijekom provođenja studije uspjeli smo pojačati samopouz¬danje učenika i pomogli stvoriti suosjećanije školsko okruženje. To se postiže u vrtićkom projektu u kojem polaznici s pomoću digitalnog softvera za pripovijedanje pričaju svoje osobne priče. Naš cilj bio je i potaknuti stvaranje priča za produkciju, za što se koristio digitalni softver za pripovijedanje Scratch.
Ključne riječi
suradnja; digitalno pripovijedanje; poboljšanje školske jedinice; pluralistički odgoj I obrazovanje; djeca predškolskog uzrasta
Hrčak ID:
224087
URI
Datum izdavanja:
17.12.2018.
Posjeta: 2.126 *