Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive
Anka Jurčević Lozančić
; Afilijacija autora (izvorni jezik) npr. Stomatološki fakultet Sveučilišta u Z
Edita Rogulj
; Afilijacija autora (izvorni jezik) npr. Stomatološki fakultet Sveučilišta u Z
Sažetak
Stručno-pedagoška praksa integrirani je dio obrazovanja i osposobljavanja budućih odgajatelja. U traženju odgovara na pitanje je li inicijalno obrazovanje odgajatelja organizirano u skladu sa zahtjevima suvremene prakse, u ovom su istraživanju ispitivani stavovi i mišljenja studenata (N=235) Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, o provedbi stručno-pedagoške prakse u dječjim vrtićima, uz istodobno sagledavanje i analiziranje poteškoća koje na tom području opažaju i na koje nailaze. U teorijskom dijelu ovog rada propituje se međuodnos kvalitete obrazovanja odgojitelja i suvremene koncepcije stručno-pedagoške prakse, koji se u empirijskom dijelu provjerava na odabranom istraživačkom uzorku. Jednim One Sample T- Testom potvrđeni su pozitivni stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja o provedbi stručno-pedagoške prakse. U području korelacijskog nacrta potvrđena je statistički značajna povezanost (Spearman) između pojedine godine studija i procjene prakse, odnosno zadovoljstva studenata i uspješnosti stručno-pedagoške prakse. Studenti treće godine studija razlikuju se od studenata prve i druge godine studija u smjeru manje iskazanog zadovoljstva stručno-pedagoškom praksom.
Ključne riječi
odgajatelj mentor; profesionalni razvoj; stručno-pedagoška praksa.
Hrčak ID:
224094
URI
Datum izdavanja:
17.12.2018.
Posjeta: 2.259 *