Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378

Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu

Atta Ur Rahman orcid id orcid.org/0000-0002-6396-972X ; Sarhad University of Science and Information Technology, Peshawar
Niaz Muhammad Aajiz ; Islamia College University, Department of Education


Puni tekst: hrvatski pdf 205 Kb

str. 665-685

preuzimanja: 357

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 205 Kb

str. 665-685

preuzimanja: 413

citiraj


Sažetak

U ovome istraživanju ispituje se kvaliteta obrazovanja u privatnim srednjim školama u KhyberPakhtunkhwi u Pakistanu. Istraživanje je deskriptivnoga karaktera. Populacija ispitanika sastojala se od ravnatelja, nastavnika i učenika privatnih srednjih škola u Kohatu. Ravnatelji svih 30 privatnih srednjih škola odabrani su za uzorak ispitanika, a tehnikom slučajnoga uzorkovanja odabran je ostatak ispitanika. Izrađena su tri različita upitnika po modelu Likertove skale od 5 stupnjeva. Podatci su interpretirani s pomoću jednostavnih postotaka. Rezultati su pokazali da je većina nastavnika privatnih srednjih škola stručna, no nisu bili zadovoljni svojom plaćom i strukturom zaposlenika u školi. Zaključak je da škole prate kurikul koji propisuje nadležni odbor. U školama postoje laboratoriji za prirodoslovne predmete, no u knjižnicama nedostaju moderna i suvremena literatura.

Ključne riječi

privatne škole; prateći objekti; kvalificirani nastavnici; srednjoškolska razina obrazovanja.

Hrčak ID:

225041

URI

https://hrcak.srce.hr/225041

Datum izdavanja:

26.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.814 *