Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 26.06.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 12.09.2019.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK

(str. 404-405)

FOREWORD

(str. 404-405)


Uvodnik


Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?

(str. 407-436)

Aleksandar Brzaković, Tomislav Brzaković, Pavle Brzaković
Izvorni znanstveni članak


Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup

(str. 453-477)

Zorica Cvetanović, Veljko Brborić
Izlaganje sa skupa


Teachers’ Perceptions of Teaching English in Primary School: A Comparative Study between India and Slovenia

(str. 479-510)

Mateja Dagarin Fojkar, Katarina Kilibarda Perret
Izvorni znanstveni članak


Comparative Study of Motor Performances of the Boys with Different Body Mass Indices

(str. 511-537)

Goran Šekeljić, Milovan Stamatović, Dragan D Martinović, Vladan M Pelemiš
Izvorni znanstveni članak


Erasmus + as an Instrument of Encouraging International Cooperation and Developing Cultural Awareness of Students

(str. 539-566)

Kristina Pokasić, Lovorka Zergollern-Miletić, Borna Nemet
Prethodno priopćenje


Ispitivanje veze između emocionalnog napora i razine organizacijskog cinizma kod nastavnika

(str. 567-598)

Saadet Kuru Çetin
Izvorni znanstveni članak


Estimate of Implementation of Educational Inclusion by Primary School Teachers and High School Teachers

(str. 599-638)

Anela Nikčević-Milković, Denis Jurković, Josip Durdov
Izvorni znanstveni članak


Progressive Education – Didactic Challenges

(str. 639-663)

Sonja Kovačević
Pregledni rad


Assessment of Quality Education in Private Secondary Schools of Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan)

(str. 665-685)

Atta Ur Rahman, Niaz Muhammad Aajiz
Stručni rad


NEWS AND EVENTS

(str. 687-689)

NOVOSTI I DOGAĐAJI

(str. 687-689)


Vijest


IZDANJA

(str. 691-692)

PUBLICATIONS

(str. 691-692)


Ostalo


Posjeta: 10.279 *