Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v21i3.3008
Vizualnomotorička integracija u djece dobi od 6 do 10 godina
Tonči Bavčević
; University of Split, Faculty of Kinesiology
Damir Bavčević
; University of Split, Faculty of Kinesiology
Ivana Bavčević
; University of Split, Faculty of Kinesiology
Sažetak
U radu su prezentirani rezultati istraživanja razvoja vizualno-motoričke integracije u djece dobi od 6 do 10 godina. Uzorak ispitanika činila su ukupno 163 učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole od čega 92 dječaka i 71 djevojčica. Mikromotorička efikasnost grafomotoričkog tipa procijenjena je uporabom testa za procjenu vizualnomotoričke integracije (VMI). Dobiveni rezultati pokazuju kontinuirani napredak u polju grafomotoričkih vještina djece. Statistički značajna točka napretka u vizualnomotoričkoj integraciji utvrđena je između učenika prvog i drugog razred i to kod učenika i učenica. Rezultati pokazuju statistički značajnu razliku u grafomotoričkim vještinama između učenika prvog razreda u korist učenica. Nalazi impliciraju značajnost razvojnog razdoblja između 6. i 7. godine u procesu vizualnomotoričke integracije u području grafomotoričkih sposopnosti kao integrativnog dijela ontogenetskog razvoja.
Ključne riječi
fine motoričke vještine; grafomotoričke vještine; ontogenetski razvoj; primarna edukacija.
Hrčak ID:
227509
URI
Datum izdavanja:
26.9.2019.
Posjeta: 1.931 *