Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 26.09.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 14.11.2019.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 716-717)

FOREWORD (str. 716-717)


Uvodnik


Visual Motor Integration in Children Aged 6 to 10 Years (str. 719-742)

Tonči Bavčević, Damir Bavčević, Ivana Bavčević
Izvorni znanstveni članak


The Validity of Student Evaluation of Teaching: Is There a Gender Bias? (str. 743-775)

Milica Maričić, Aleksandar Đoković, Veljko Jeremić
Izvorni znanstveni članak


Učinci kontinuiranoga vrednovanja akademskog postignuća budućih učitelja (str. 777-822)

Sonia Santoveña Casal
Izvorni znanstveni članak


The Connection between the Reading Habits and Richness of Vocabulary of Croatian Secondary-School Students (str. 823-860)

Marta Santrić, Ana Ćavar, Marko Alerić
Izvorni znanstveni članak


Integracija i primjena interdisciplinarnoga znanja iz područja ekonomije i prostorne znanosti (str. 861-892)

Polona Tominc, Vit Paszto, Samo Bobek, Simona Sternad Zabukovšek
Izvorni znanstveni članak


The Implementation of Illustrative Techniques in Teaching Children and Young People about Emotions (str. 923-964)

Zvonimir Parać, Katarina Kružičević, Gabrijela Ratkajec Gašević, Mirela Grbić, Željko Ključević
Izvorni znanstveni članak


Future Teachers’ Social Competences for Inclusion (str. 965-988)

Jelena Stamatović, Jasna Maksimović, Lidija Zlatić
Izvorni znanstveni članak


The Backpack Weights of Primary School Students and Their Backpack Use Status: Do We Need to Worry about It? (str. 1011-1027)

Tufan Asli Sezer, Aslihan Ozturk, Figen Isik Esenay
Stručni rad


NEWS AND EVENTS (str. 1029-1030)

NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 1029-1030)


Vijest


IZDANJA (str. 1031-1033)

PUBLICATIONS (str. 1031-1033)


Ostalo


Posjeta: 24.300 *