Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v21i3.3177

Valjanost studentskog vrednovanja nastave: postoji li spolna predrasuda?

Milica Maričić orcid id orcid.org/0000-0003-0441-9899 ; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences, Department of Operational Research and Statistics
Aleksandar Đoković ; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences, Department of Operational Research and Statistics
Veljko Jeremić orcid id orcid.org/0000-0002-0266-5247 ; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences, Department of Operational Research and Statistics


Puni tekst: hrvatski pdf 296 Kb

str. 743-775

preuzimanja: 293

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 296 Kb

str. 743-775

preuzimanja: 399

citiraj


Sažetak

Studentsko vrednovanje nastave (SVN) snažno, ali sigurno postaje važan alat za vrednovanje u visokom obrazovanju. Iako SVN daje povratnu informaciju o razini studentskog zadovoljstva nastavom i nastavnikom, vrijednost je takvih rezultata upitna. Nakon ekstenzivnih istraživanja vjeruje se da je spol nastavnika čimbenik koji iskrivljuje tako dobivene rezultate. U ovom je radu primijenjena Potthoff analiza kako bi se dodatno istražilo postoji li spolna predrasuda pri studentskom vrednovanju nastave. Ta se analiza, naime, vrlo uspješno koristila za usporedbu linearnih regresijskih modela između grupa. Cilj nam je bio izraditi modele sveukupnog dojma o nastavniku s pomoću nezavisnih varijabli koje se odnose na nastavu, komunikacijske vještine i ocjenjivanje, kao i usporediti ih ovisno o spolu. Dobiveni rezultati otkrivaju postojanje spolne predrasude u određenim slučajevima pri analiziranom studentskom vrednovanju nastave. Uvjereni smo da bi naše istraživanje moglo dati dodatni uvid u zanimljivu temu spolne predrasude pri studentskom vrednovanju nastave.

Ključne riječi

rudarenje edukacijskim podatcima; spolna predrasuda; visoko obrazovanje; Potthoff analiza; studentsko vrednovanje nastave

Hrčak ID:

227505

URI

https://hrcak.srce.hr/227505

Datum izdavanja:

26.9.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.855 *