Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v21i3.3177
Valjanost studentskog vrednovanja nastave: postoji li spolna predrasuda?
Milica Maričić
orcid.org/0000-0003-0441-9899
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences, Department of Operational Research and Statistics
Aleksandar Đoković
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences, Department of Operational Research and Statistics
Veljko Jeremić
orcid.org/0000-0002-0266-5247
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences, Department of Operational Research and Statistics
Sažetak
Studentsko vrednovanje nastave (SVN) snažno, ali sigurno postaje važan alat za vrednovanje u visokom obrazovanju. Iako SVN daje povratnu informaciju o razini studentskog zadovoljstva nastavom i nastavnikom, vrijednost je takvih rezultata upitna. Nakon ekstenzivnih istraživanja vjeruje se da je spol nastavnika čimbenik koji iskrivljuje tako dobivene rezultate. U ovom je radu primijenjena Potthoff analiza kako bi se dodatno istražilo postoji li spolna predrasuda pri studentskom vrednovanju nastave. Ta se analiza, naime, vrlo uspješno koristila za usporedbu linearnih regresijskih modela između grupa. Cilj nam je bio izraditi modele sveukupnog dojma o nastavniku s pomoću nezavisnih varijabli koje se odnose na nastavu, komunikacijske vještine i ocjenjivanje, kao i usporediti ih ovisno o spolu. Dobiveni rezultati otkrivaju postojanje spolne predrasude u određenim slučajevima pri analiziranom studentskom vrednovanju nastave. Uvjereni smo da bi naše istraživanje moglo dati dodatni uvid u zanimljivu temu spolne predrasude pri studentskom vrednovanju nastave.
Ključne riječi
rudarenje edukacijskim podatcima; spolna predrasuda; visoko obrazovanje; Potthoff analiza; studentsko vrednovanje nastave
Hrčak ID:
227505
URI
Datum izdavanja:
26.9.2019.
Posjeta: 1.855 *