Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v21i3.3013

Učinci kontinuiranoga vrednovanja akademskog postignuća budućih učitelja

Sonia Santoveña Casal orcid id orcid.org/0000-0002-9761-6148 ; National University of Distance Education, Department of Didactics, School Organization and Special Didactics, Faculty of Education


Puni tekst: engleski pdf 385 Kb

str. 777-822

preuzimanja: 391

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 385 Kb

str. 777-822

preuzimanja: 461

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga istraživanja proučiti utjecaj koji sustav vrednovanja ima na akademsko postignuće, uzimajući u obzir primjenu aktivnosti na društvenim mrežama (Twitter) i težinsku vrijednost percepcije studenata o poboljšanju međuljudskih odnosa i akademskog napretka. Uzorak ispitanika sastojao se od 519 studenata uključenih u diplomski sveučilišni studij (Master program) za obrazovanje nastavnika u srednjoškolskom obrazovanju pri Nacionalnom sveučilištu za Obrazovanje na daljinu u Španjolskoj (Universidad Nacional de Educación a Distancia): 332 odabralo je Mogućnost A (kontinuirano praćenje učenja preko zadatka), a 187 je odabralo Mogućnost B (vrednovanje učenja zasnovanog uglavnom na postignuću iz ispita). Značajne razlike dobivene su među studentima iz Mogućnosti A i onih iz Mogućnosti B. Studenti koji su bili uključeni u Twitter aktivnost, imali su bolja postignuća na ispitu i u CAT (zadacima za kontinuirano praćenje) u odnosu na studente iz Mogućnosti B. Zaključeno je da sustav kontinuiranog praćenja koji se temelji na zadacima i sudjelovanju u aktivnosti na društvenim mrežama, pomaže u poboljšanju akademskoga postignuća.

Ključne riječi

formativno vrednovanje; nastavnici u srednjoškolskom obrazovanju; percepcije; sumativno vrednovanje; Twitter.

Hrčak ID:

227513

URI

https://hrcak.srce.hr/227513

Datum izdavanja:

26.9.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.028 *