Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v21i3.3013
Učinci kontinuiranoga vrednovanja akademskog postignuća budućih učitelja
Sonia Santoveña Casal
orcid.org/0000-0002-9761-6148
; National University of Distance Education, Department of Didactics, School Organization and Special Didactics, Faculty of Education
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja proučiti utjecaj koji sustav vrednovanja ima na akademsko postignuće, uzimajući u obzir primjenu aktivnosti na društvenim mrežama (Twitter) i težinsku vrijednost percepcije studenata o poboljšanju međuljudskih odnosa i akademskog napretka. Uzorak ispitanika sastojao se od 519 studenata uključenih u diplomski sveučilišni studij (Master program) za obrazovanje nastavnika u srednjoškolskom obrazovanju pri Nacionalnom sveučilištu za Obrazovanje na daljinu u Španjolskoj (Universidad Nacional de Educación a Distancia): 332 odabralo je Mogućnost A (kontinuirano praćenje učenja preko zadatka), a 187 je odabralo Mogućnost B (vrednovanje učenja zasnovanog uglavnom na postignuću iz ispita). Značajne razlike dobivene su među studentima iz Mogućnosti A i onih iz Mogućnosti B. Studenti koji su bili uključeni u Twitter aktivnost, imali su bolja postignuća na ispitu i u CAT (zadacima za kontinuirano praćenje) u odnosu na studente iz Mogućnosti B. Zaključeno je da sustav kontinuiranog praćenja koji se temelji na zadacima i sudjelovanju u aktivnosti na društvenim mrežama, pomaže u poboljšanju akademskoga postignuća.
Ključne riječi
formativno vrednovanje; nastavnici u srednjoškolskom obrazovanju; percepcije; sumativno vrednovanje; Twitter.
Hrčak ID:
227513
URI
Datum izdavanja:
26.9.2019.
Posjeta: 2.028 *