Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3432

Otvorena nastava i sudjelovanje u donošenju odluka u razredu

Monika Mithans orcid id orcid.org/0000-0003-4438-4926 ; University of Maribor, Faculty of Education
Milena Ivanuš Grmek ; University of Maribor, Faculty of Education


Puni tekst: hrvatski pdf 155 Kb

str. 167-180

preuzimanja: 240

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 155 Kb

str. 167-180

preuzimanja: 323

citiraj


Sažetak

Rad se fokusira na problem inkluzije učenika u procesu obrazovanja. U studiji su sudjelovali učenici starosti 10-11, 13-14 i 16-17 godina. Od toga 322 učenika pohađaju škole u Austriji , a 458 u Sloveniji. Za prikupljanje podataka koji su obrađeni na razini deskriptivne i inferencijalne statistike koristio se upitnik.
Utvrdili smo da učeničko sudjelovanje u praksi još nije dovoljno razvijeno. Učenici koji pohađaju škole u Austriji uočili su više prilika za sudjelovanje u procesu donošenja odluka od svojih vršnjaka u Sloveniji. Većina učenika želi sudjelovati. Također smo utvrdili statistički značajan učinak otvorene nastave na učeničku participaciju. Učenici koji nastavu percipiraju kao otvorenu primjećuju više prilika za sudjelovanje u procesu donošenja odluka.

Ključne riječi

sudjelovanje učenika; otvorena nastava; slovenski i austrijski učenici

Hrčak ID:

229367

URI

https://hrcak.srce.hr/229367

Datum izdavanja:

13.9.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.201 *