Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3432
Otvorena nastava i sudjelovanje u donošenju odluka u razredu
Monika Mithans
orcid.org/0000-0003-4438-4926
; University of Maribor, Faculty of Education
Milena Ivanuš Grmek
; University of Maribor, Faculty of Education
Sažetak
Rad se fokusira na problem inkluzije učenika u procesu obrazovanja. U studiji su sudjelovali učenici starosti 10-11, 13-14 i 16-17 godina. Od toga 322 učenika pohađaju škole u Austriji , a 458 u Sloveniji. Za prikupljanje podataka koji su obrađeni na razini deskriptivne i inferencijalne statistike koristio se upitnik.
Utvrdili smo da učeničko sudjelovanje u praksi još nije dovoljno razvijeno. Učenici koji pohađaju škole u Austriji uočili su više prilika za sudjelovanje u procesu donošenja odluka od svojih vršnjaka u Sloveniji. Većina učenika želi sudjelovati. Također smo utvrdili statistički značajan učinak otvorene nastave na učeničku participaciju. Učenici koji nastavu percipiraju kao otvorenu primjećuju više prilika za sudjelovanje u procesu donošenja odluka.
Ključne riječi
sudjelovanje učenika; otvorena nastava; slovenski i austrijski učenici
Hrčak ID:
229367
URI
Datum izdavanja:
13.9.2019.
Posjeta: 1.976 *