Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 13.09.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 06.12.2019.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 10-11)

FOREWORD (str. 10-11)


Uvodnik


Analiza kvantitativnih promjena morfološko-motoričkih obilježja učenika srednje škole pod utjecajem redovne nastave tjelesnog odgoja (str. 13-28)

Senad Bajrić, Osmo Bajrić, Velibor Srdić, Ismet Bašinac
Izvorni znanstveni članak


Uloga ciljnih orijentacija u učenju i upotrebi digitalnih medija u kvaliteti nastave završnih razreda osnovnog obrazovanja (str. 29-46)

Antonio Jurčev, Tomislav Topolovčan, Nevenka Maras
Izvorni znanstveni članak


Orijentacijsko trčanje u funkciji interdisciplinarnosti u nastavi: stanje i perspektive (str. 61-78)

Marija Lorger, Zdenko Braičić
Izvorni znanstveni članak


Quantitative and Qualitative Characteristics of Motor Skills of Preschool Children (str. 79-99)

Danimir Mandić, Vladan Pelemiš, Danica Džinović, Dejan Madić, Filip Kojić
Izvorni znanstveni članak


Perception of Teaching Practice of Croatian Students of Educational Faculties (str. 101-120)

Marina Đuranović, Irena Klasnić, Marjan Ninčević
Izvorni znanstveni članak


Reasons for Enrolment in the Kindergarten and Parents’ Satisfaction with Specific Elements of the Kindergarten (str. 121-135)

Jasmina Hadela, Nena Rončević, Melita Pergar
Prethodno priopćenje


Stress Sources in Kindergarten Teachers in the City of Zagreb (str. 137-152)

Sara Kozjak Dragčević, Siniša Opić
Prethodno priopćenje


Open Classes and Participation in Decision-Making in Class (str. 167-180)

Monika Mithans, Milena Ivanuš Grmek
Izvorni znanstveni članak


Kineziološka edukacija – budućnost civilizacije (str. 199-211)

Vladimir Findak
Pregledni rad


Kinesiology and Sustainable Future (str. 213-223)

Ivan Prskalo, Marko Badrić, Draženko Tomić
Pregledni rad


Posjeta: 41.579 *