Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

STILOVI UČENJA U NASTAVI STRANOGA JEZIKA: STUDIJA SLUČAJA BOSANSKIH UČENIKA ENGLESKOGA JEZIKA

Izabela Dankić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Almira Ahmetspahić


Puni tekst: hrvatski pdf 47 Kb

str. 161-161

preuzimanja: 161

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 154 Kb

str. 154-160

preuzimanja: 138

citiraj


Sažetak

Iznimno je važno pomoći nastavnicima stranoga jezika prilagoditi svoje
stilove poučavanja raznolikim stilovima učenja svojih učenika. Predstavljamo
rezultate studije slučaja o osnovnim stilovima učenja engleskoga
jezika (4 perceptivna stila i pojedinačni i skupni stil) bosanskih
srednjoškolaca (N=154). Podatci su prikupljeni uporabom Reidova PLSP
upitnika, a obrađenu su deskriptivno statistički. Kao što su prijašnje
studije drugih etničkih skupina pokazale, i ova studija ukazuje na to da
su učenici skloni različitim stilovima učenja i postoje razlike u stilovima
učenja prema spolu. Na temelju posljednjih istraživanja strukture mozga
pretpostavljamo da su stilovi učenja i individualne razlike ono što istu
nastavu za neke učenike čine više, a za neke manje učinkovitom.

Ključne riječi

stilovi učenja; srednja škola; spolne razlike.

Hrčak ID:

229975

URI

https://hrcak.srce.hr/229975

Datum izdavanja:

14.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 799 *