Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.22598/pi-be/2019.13.2.203

KVALITETA PROIZVODA KAO ČIMBENIK STVARANJA MARKE

Saša Petar orcid id orcid.org/0000-0001-5142-1508 ; Sveučilište Sjever, Koprivnica
Tajana Marušić orcid id orcid.org/0000-0002-5328-4006 ; Sveučilište Sjever, Koprivnica


Puni tekst: hrvatski pdf 797 Kb

str. 203-221

preuzimanja: 2.522

citiraj


Sažetak

Odnos marki i potrošača je kompleksan i osjetljiv jer marke često odražavaju
mišljenja i stavove potrošača. Potrošači uspostavljaju odnos temeljen na emocijama s
mrakom i očekuju da se određene njima važne karakteristike koje povezuju s markom ne
mijenjaju. Posebice očekuju kontinuitet u kvaliteti koja se pokazala kao jedna od ključnih
odrednica u izgradnji uspješne marke. Na današnjem iznimno brzom i konkurentnom
tržištu, za marke je važnije nego ikada da zadrže kontinuitet kvalitete i time ispune
očekivanja potrošača. Cilj ovog rada je pobliže objasniti karakteristike marke, kao i
razliku između marke i proizvoda te pojasniti sami proces stvaranja marke. Pregledom
dostupne i aktualne literature, ovim radom želi se također pobliže istražiti utjecaj
kvalitete na stvaranje uspješne marke, a samim time i pozitivnih poslovnih rezultata i
profita.

Ključne riječi

marka; proizvod; kvaliteta.

Hrčak ID:

230053

URI

https://hrcak.srce.hr/230053

Datum izdavanja:

12.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.877 *