Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete provedene s pacijentima

Mile Marinčić orcid id orcid.org/0000-0001-5509-5746 ; Visoka škola Ivanić-Grad, Ivanić-Grad, Hrvatska
Dario Maričić ; Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 609 Kb

verzije

str. 154-164

preuzimanja: 250

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 609 Kb

verzije

str. 154-164

preuzimanja: 338

citiraj


Sažetak

U ovom radu pokušat ćemo sagledati važnost i značenje društveno odgovornog poslovanja poduzeća onako kako ga opisuju brojne definicije koje upućuju da se uz ispunjavanje zakonskih obveza, u osnovi radi o investiranju u ljudski kapital, okoliš i odnose s okolinom
ad intra i ad extra, a u našem fokusu bit će korisnici usluga u „Naftalanu“ specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju (u daljnjem tekstu: SB Naftalan) Rad će analizirati anketu (Upitnik za pacijente) te će na temelju navedenog upitnika pokušati ponuditi smjernice za budućnost, uspoređujući eventualna ista ili slična propitivanja u okviru SB Naftalana ranije. Rad će se bazirati na provođenju ankete (točnije na ponovnom provođenju ankete i usporedbi s prvom anketom) o odgovornosti unutar bolnice „Naftalan“. Napominjemo kako je prva anketa provođena od drugih subjekata i nije u potpunosti kompatibilna s ovom istraživačkom anketom. Međutim, pojedina pitanja važna za naše istraživanje se zasigurno preklapaju i na temelju istih je moguće izvući i pojedinačne, kao i generalni zaključak.
Hipoteza 1 - ponovljena će anketa pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu u negativnom smislu - lošije ocjene
Hipoteza 2 - ponovljena će anketa pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu u pozitivnom smislu - bolje ocjene
Hipoteza 3 - ponovljena anketa neće pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu
Sukus navedenoga istraživanja bit će i konkretni prijedlozi koji bi mogli poboljšati rad s pacijentima, na opće zadovoljstvo kako pacijenata tako i osoblja, uz promišljanje o osnaživanju kvalitete same ustanove SB Naftalan.

Ključne riječi

društvena odgovornost; „Naftalan“; pacijent; kvaliteta; komunikacija

Hrčak ID:

230583

URI

https://hrcak.srce.hr/230583

Datum izdavanja:

19.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.225 *