Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

FRAKTALI U VIDEO IGRI ASSASSIN’S CREED

Simon Ryle orcid id orcid.org/0000-0002-0316-871X ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Split, Split, Hrvatska
Victoria Vestić orcid id orcid.org/0000-0001-9379-9218


Puni tekst: engleski pdf 647 Kb

str. 3-22

preuzimanja: 344

citiraj


Sažetak

Ovaj rad istražuje fraktalnu narativnu strukturu popularne videoigre Assassin’s Creed (2008). Također se postavlja teorijska osnova fraktalne analize naracije. Ispituje se mogućnost postojanja političke dimenzije fraktalne estetike, posebice u videoigri Assassin’s Creed, za koju tvrdimo da je relevantna u istraživanju važnih biopolitičkih uvida u suvremenu digitalnu moć. Polazeći od analize hiperobjekata Timothyja Mortona, tvrdimo da fraktalnost ima ulogu u važnim suvremenim političkim pitanjima. Služeći se analizom pojma modulacije Stevena Shavira, ovaj rad dokazuje da je fraktalna analiza relevantna u istraživanju suvremenih problema digitalne biopolitike. Rad zaključuje da fraktalna narativna struktura videoigre Assassin’s Creed inovativno upućuje na biopolitiku videoigara.

Ključne riječi

fraktali; naracija; videoigra; hiperobjekti; digitalna moć; modulacija; biopolitika.

Hrčak ID:

230636

URI

https://hrcak.srce.hr/230636

Datum izdavanja:

20.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.739 *