Izvorni znanstveni članak
FRAKTALI U VIDEO IGRI ASSASSIN’S CREED
Simon Ryle
orcid.org/0000-0002-0316-871X
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Split, Split, Hrvatska
Victoria Vestić
orcid.org/0000-0001-9379-9218
Sažetak
Ovaj rad istražuje fraktalnu narativnu strukturu popularne videoigre Assassin’s Creed (2008). Također se postavlja teorijska osnova fraktalne analize naracije. Ispituje se mogućnost postojanja političke dimenzije fraktalne estetike, posebice u videoigri Assassin’s Creed, za koju tvrdimo da je relevantna u istraživanju važnih biopolitičkih uvida u suvremenu digitalnu moć. Polazeći od analize hiperobjekata Timothyja Mortona, tvrdimo da fraktalnost ima ulogu u važnim suvremenim političkim pitanjima. Služeći se analizom pojma modulacije Stevena Shavira, ovaj rad dokazuje da je fraktalna analiza relevantna u istraživanju suvremenih problema digitalne biopolitike. Rad zaključuje da fraktalna narativna struktura videoigre Assassin’s Creed inovativno upućuje na biopolitiku videoigara.
Ključne riječi
fraktali, naracija, videoigra, hiperobjekti, digitalna moć, modulacija, biopolitika.
Hrčak ID:
230636
URI
Posjeta: 895 *