Izvorni znanstveni članak
FRAKTALI U VIDEO IGRI ASSASSIN’S CREED
Simon Ryle
orcid.org/0000-0002-0316-871X
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Split, Split, Hrvatska
Victoria Vestić
orcid.org/0000-0001-9379-9218
Sažetak
Ovaj rad istražuje fraktalnu narativnu strukturu popularne videoigre Assassin’s Creed (2008). Također se postavlja teorijska osnova fraktalne analize naracije. Ispituje se mogućnost postojanja političke dimenzije fraktalne estetike, posebice u videoigri Assassin’s Creed, za koju tvrdimo da je relevantna u istraživanju važnih biopolitičkih uvida u suvremenu digitalnu moć. Polazeći od analize hiperobjekata Timothyja Mortona, tvrdimo da fraktalnost ima ulogu u važnim suvremenim političkim pitanjima. Služeći se analizom pojma modulacije Stevena Shavira, ovaj rad dokazuje da je fraktalna analiza relevantna u istraživanju suvremenih problema digitalne biopolitike. Rad zaključuje da fraktalna narativna struktura videoigre Assassin’s Creed inovativno upućuje na biopolitiku videoigara.
Ključne riječi
fraktali; naracija; videoigra; hiperobjekti; digitalna moć; modulacija; biopolitika.
Hrčak ID:
230636
URI
Datum izdavanja:
20.12.2019.
Posjeta: 1.739 *