Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15378/1848-9540.2019.42.07
Kako mladi u Sloveniji interpretiraju i koriste kulturnu baštinu i njezine vrijednosti. Je li baština uistinu dosadna i nezanimljiva?
Jasna Fakin Bajec
; Institute of Culture and Memory Studies, ZRC SAZU, Ljubljana, Slovenia
Sažetak
U radu se analiziraju pristupi uključivanja mladih u procese vrednovanja, interpretacije i korištenja lokalne baštine ususret suvremenim izazovima razvoja. Polazi se od toga da europske razvojne strategije naglašavaju različite potencijale kulturne baštine, no mladi iz zapadne Slovenije teško uviđaju te potencijale. Nadalje, rezultati etnografskog istraživanja pokazuju da mladi nisu značajnije zainteresirani za prakse vezane uz baštinu koje se provode u njihovim gradovima i selima. Rezultati ovog rada pokazuju na koji se način baština može predstaviti mlađim generacijama, kako mladi razumiju lokalnu baštinu i njezine vrijednosti te što misle o volonterskim aktivnostima u području kulture.
Ključne riječi
baštinske vrijednosti; mladi; obrazovni kurikul; volonterske aktivnosti; neoliberalno društvo; Slovenija
Hrčak ID:
230764
URI
Datum izdavanja:
21.12.2019.
Posjeta: 2.985 *