Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

EUROPSKA KULTURA I TURISTIČKO KOMUNICIRANJE

France Vreg ; Fakultet za društvene znanosti Sveučilišta u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 437 Kb

str. 180-188

preuzimanja: 2.260

citiraj


Sažetak

Autor razmatra turizam i turističko komuniricanje u novim svjetskim tržišnim, kulturološkim uvje-tima koje nazivamo globalizacijom.
Globalizacija je zahvatila i turističko područje, turistički diskurs. Na torn području sukobljavaju se brojne svjetske turističke agencije koje prodaju kulturne znamenitosti svojih zemalja, more i planine, hotele i kampove. Turističko komuniciranje dio je globalnog komuniciranja i međunarodne propa-gande. Turistički komunikator mora svladati načela transkulturalne medijacije s kojom pokušava smanjiti kulturne razlike i ublažiti interkulturni konflikt.

Ključne riječi

kultura; turizam; turistička komunikacija; globalizacija; turistički diskurs

Hrčak ID:

21512

URI

https://hrcak.srce.hr/21512

Datum izdavanja:

28.9.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.981 *