Informatologia, Vol. 40 No. 3, 2007.
Izvorni znanstveni članak
EUROPSKA KULTURA I TURISTIČKO KOMUNICIRANJE
France Vreg
; Fakultet za društvene znanosti Sveučilišta u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
Autor razmatra turizam i turističko komuniricanje u novim svjetskim tržišnim, kulturološkim uvje-tima koje nazivamo globalizacijom.
Globalizacija je zahvatila i turističko područje, turistički diskurs. Na torn području sukobljavaju se brojne svjetske turističke agencije koje prodaju kulturne znamenitosti svojih zemalja, more i planine, hotele i kampove. Turističko komuniciranje dio je globalnog komuniciranja i međunarodne propa-gande. Turistički komunikator mora svladati načela transkulturalne medijacije s kojom pokušava smanjiti kulturne razlike i ublažiti interkulturni konflikt.
Ključne riječi
kultura; turizam; turistička komunikacija; globalizacija; turistički diskurs
Hrčak ID:
21512
URI
Datum izdavanja:
28.9.2007.
Posjeta: 4.981 *