Skoči na glavni sadržaj

Sažetak sa skupa

ZADOVOLJSTVO HOSPITALIZIRANIH BOLESNIKA KVALITETOM ZDRAVSTVENE SKRBI U OŽB POŽEGA

Ivana Obst ; Opća županijska bolnica Požega
Damir Matoković ; Opća županijska bolnica Požega
Božica Lovrić ; Opća županijska bolnica Požega


Puni tekst: hrvatski pdf 411 Kb

str. 27-27

preuzimanja: 174

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 411 Kb

str. 28-28

preuzimanja: 123

citiraj


Sažetak

Uvod: Najpoznatija definicija kvalitete zdravstvene skrbi je definicija WHO, koja kvalitetu definira kao zdravstvenu uslugu koja bi po svojim karakteristikama morala zadovoljavati zadane ciljeve u medi-cini, s trenutnim stupnjem znanja i osiguranim resursima za rad, da pri tome ispuni očekivanje bolesni-ka koji mora dobiti najbolju moguću skrb u uvjetima u kojima se skrb obavlja, a da to nema rizika za njegovo zdravlje i blagostanje.
Ciljevi istraživanja: ispitati razinu zadovoljstva kod bolesnika hospitaliziranih u Općoj županijskoj bolnici Požega s obzirom na spol, zadovoljstvo kod bolesnika hospitaliziranih u OŽB Požega s obzirom na odjel na kojem su ležali i hitnost prijema.
Metode: U istraživanju koje je provedeno od veljače do travnja 2019. godine sudjelovalo je 125 bolesnika koji su bili hospitalizirani na odjelima u Općoj županijskoj bolnici Požega. Podatke o zado-voljstvu bolesnika dobili smo pomoću anonimne ankete s ponuđenim odgovorima i skalama (1- 5).
Rezultati: Zadovoljstvo ispitanika tijekom hospitalizacije prema odjelu na kojemu su bili hospitalizirani pokazuje statistički značajnu razliku u pojedinim odgovorima ispitanika. Ispitanici nisu zadovoljni dobivenim informacijama koje su dobili na njima razumljiv način na kardiologiji (P=0,041), kvalitetom hrane nisu zadovoljni ispitanici koji su bili hospitalizirani na traumatologiji i ortopediji (P=0,004). Razi-na zadovoljstva ispitanika koji su hospitalizirani u Općoj županijskoj bolnici Požega iznosi P= 0,0027, što je pokazatelj statistički značajne razlike i velikog zadovoljstva pacijenata ustanovom, djelatnicima i uvjetima u kojima borave tijekom hospitalizacije. Od ukupnog broja ispitanika njih 97 (78%) iskazalo je zadovoljstvo pruženom zdravstvenom skrbi u OŽ bolnici Požega.
Zaključak: Ovim istraživanjem smo utvrdili da su hospitalizirani bolesnici u OŽ bolnici Požega u ve-likoj većini slučajeva zadovoljni pruženom zdravstvenom uslugom, ali i da ima određenih nedostataka i razlika s obzirom na pojedine odjele, što ćemo nastojati u svom budućem radu poboljšati i ispraviti.

Ključne riječi

bolesnik; kvaliteta; skrb; zadovoljstvo

Hrčak ID:

232923

URI

https://hrcak.srce.hr/232923

Datum izdavanja:

31.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.064 *