Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.22

UČENJE ČITANJA I STRATEGIJE U RANOM POUČAVANJU

Simona Mlaker Šušek ; Osnovna škola bratov Polančičev, Maribor, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 1.521 Kb

str. 281-290

preuzimanja: 984

citiraj


Sažetak

Suvremeno planiranje nastave temelji se na komunikacijskoj nastavi. Naglašava se važnost okoline za učenje u kojoj se formiraju socijalne kompetencije učenika. Te kompetencije počinju se razvijati u ranoj dobi, a na početku školovanja već se izražavaju kao primjetljive osobne karakteristike. U radu se opisuje primjer iz prakse, kako tijekom nastave upotrebljavati različite nastavne strategije za stjecanje novog znanja. U okviru projekta Inovativna pedagoška vježbenica Osnovne škole bratov Polančičev iz Maribora svake godine planiramo, provodimo i evalviramo inovativne pristupe pedagoške prakse. Uvjereni smo da je kod odgojno-obrazovnog rada nužno spajanje teorijskih i praktičkih iskustava. U ovoj školskoj godini osobito smo se usmjerili na učenje čitanja i na strategije u ranom poučavanju.

Ključne riječi

istraživačko učenje; okolina učenja; otvorena nastava; međupredmetno planiranje nastave; međuvršnjačka suradnja

Hrčak ID:

233569

URI

https://hrcak.srce.hr/233569

Datum izdavanja:

2.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: njemački engleski

Posjeta: 1.896 *