Stručni rad
KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
Max Marschhauser
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 82 Kb
str. 93-100
preuzimanja: 723
citiraj
APA 6th Edition
Marschhauser, M. (2018). KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2), 93-100. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234867
MLA 8th Edition
Marschhauser, Max. "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 2, br. 2, 2018, str. 93-100. https://hrcak.srce.hr/234867. Citirano 20.12.2024.
Chicago 17th Edition
Marschhauser, Max. "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 2, br. 2 (2018): 93-100. https://hrcak.srce.hr/234867
Harvard
Marschhauser, M. (2018). 'KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2(2), str. 93-100. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234867 (Datum pristupa: 20.12.2024.)
Vancouver
Marschhauser M. KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2018 [pristupljeno 20.12.2024.];2(2):93-100. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234867
IEEE
M. Marschhauser, "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.2, br. 2, str. 93-100, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234867. [Citirano: 20.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 57 Kb
str. 101-101
preuzimanja: 219
citiraj
APA 6th Edition
Marschhauser, M. (2018). KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2), 93-100. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234867
MLA 8th Edition
Marschhauser, Max. "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 2, br. 2, 2018, str. 93-100. https://hrcak.srce.hr/234867. Citirano 20.12.2024.
Chicago 17th Edition
Marschhauser, Max. "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 2, br. 2 (2018): 93-100. https://hrcak.srce.hr/234867
Harvard
Marschhauser, M. (2018). 'KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2(2), str. 93-100. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234867 (Datum pristupa: 20.12.2024.)
Vancouver
Marschhauser M. KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2018 [pristupljeno 20.12.2024.];2(2):93-100. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234867
IEEE
M. Marschhauser, "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.2, br. 2, str. 93-100, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234867. [Citirano: 20.12.2024.]
Sažetak
Rad prikazuje razlike između osnovnoškolske nastave povijesti u Hrvatskoj i Engleskoj, prema sadržajima osnovnih obrazovnih dokumenata tih država, a koji se odnose na samu nastavu. To su engleski kurikulum nastave povijesti (National curriculum in England: history programmes of study) te hrvatski Nacionalni okvirni kurikulum i Nastavni plan i program za osnovnu školu, a govori i o aktualnom prijedlogu kurikularne reforme u Republici Hrvatskoj. Nakon početnog objašnjavanja kulturnih razlika do kojih dolazi u ova dva sustava obrazovanja nastave povijesti, rad donosi kronološki prikaz razlika u sadržajima o kojima se učenici poučavaju. Zatim, rad objašnjava još neke razlike u ta dva sustava, poput prilagođenosti dobi učenika za pojedine nastavne sadržaje, odnosa nastave prema kontroverznim povijesnim temama i odnosu lokalne, nacionalne i globalne nastave povijesti.U pisanju rada korišteni su originalni obrazovni dokumenti te je donesena njihova temeljita analiza prema navedenim točkama.
Ključne riječi
nastava povijesti; kurikulum; Hrvatska; Engleska; obrazovni stupnjevi; kontroverzne teme
Hrčak ID:
234867
URI
https://hrcak.srce.hr/234867
Datum izdavanja:
21.12.2018.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.068
*