Prethodno priopćenje
Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece
Ivana Grubišić
; Centar za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj, Split, Hrvatska
Renata Pinjatela
; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Žarište istraživanja bilo je na proučavanju povezanosti vizualno-motoričke integracije i koordinacije s razvojem vještine crtanja čovjeka u djece predškolske dobi prosječnog razvoja. Uzorak od 28 ispitanika podijeljen je na eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna je skupina sudjelovala u programu poticanja psihomotoričkog razvoja, a kontrolna je skupina bila u redovitome predškolskom programu. Rezultati su pokazali kako je program poticanja psihomotoričkog razvoja utjecao na bolje rezultate u vizualno-motoričkoj integraciji i koordinaciji. Istaknula se i značajna povezanost vizualno-motoričke integracije i bilateralne koordinacije sa crtežom čovjeka u eksperimentalnoj skupini. Navedeni rezultati upućuju na važnost daljnjega proučavanja programa poticanja i njihove uloge u pedagoškoj praksi sa svrhom pozitivnog utjecaja na razvojni profil djeteta predškolske dobi.
Ključne riječi
vizualna percepcija; motoričke vještine
Hrčak ID:
234969
URI
Datum izdavanja:
23.12.2019.
Posjeta: 3.137 *