Prethodno priopćenje
Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije
Mladen Hraste
; Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno - matematički fakultet u Splitu, Split, Hrvatska
Ljubica Barbir
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti efikasnost integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika činila je eksperimentalna (n=20) i kontrolna (n=18) grupa ispitanika. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije proveo se u dvije vremenske točke s odmakom od oko 60 dana. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na nastavi matematike tradicionalnim načinom. Eksperiment se sastojao od 4 integrirana nastavna sata matematike i tjelesne i zdravstvene kulture. Na temelju rezultata univarijantne analize varijance dobiveni rezultati ukazuju da su dugoročni efekti integrirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikuluma.
Ključne riječi
integracija; pamćenje; poučavanje
Hrčak ID:
234970
URI
Datum izdavanja:
23.12.2019.
Posjeta: 2.032 *