Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v21i4.3104
Sustavan pregled mrežnih okruženja učenja u nastavi Matematike na sekundarnoj razini obrazovanja: stavovi, postignuća, izazovi i moguća rješenja
Philip Siaw Kissi
orcid.org/0000-0002-9862-9055
; University of Education, HRM Department, School of BusinessP. O. Box 25, Winneba, Ghana
Muesser Nat
orcid.org/0000-0002-1539-3586
; Cyprus International University, School of Applied SciencesLefkoşa, North Cyprus via Mersin 10, Turkey
Adeleye Idowu
orcid.org/0000-0002-4406-8459
; Cyprus International University, School of Applied SciencesLefkoşa, North Cyprus via Mersin 10, Turkey
Sažetak
Mrežna okruženja za učenje (WBLE) široko su prihvaćena u kontekstu visokoga
obrazovanja. S druge strane, malo se zna o tome kako se ona koriste u programima
matematike u višim razredima osnovnih te u srednjim školama. Stoga se u ovome
sustavnom pregledu istražuje kako se WBLE primjenjuje na sekundarnoj razini
obrazovanja i koji su dosdašnji rezultati primjene ovog nastavnoga pristupa.
Odabrano je 14 relevantnih časopisa o WBLE-u na sekundarnoj razini obrazovanja
te analizirano u smislu njihovih WBLE aktivnosti, postignuća učenika, stavova i
izazova s kojima se susreću. Rezultati pokazuju da se u WBLE-u koristi nekoliko
aktivnosti. Primjena WBLE-a u matematičkom obrazovanju na srednjoškolskoj
razini proizvela je neutralan ili pozitivan učinak na učenička postignuća u usporedbi
s tradicionalnim učenjem u učionici. Stavovi učenika o WBLE pristupu su različiti.
Izazovi primjene WBLE-a javljaju se na razini učenika, nastavnika i organizacije.
Na temelju prethodnih studija predložili smo sedam mogućih rješenja kao odgovor
na njih. Također, u raspravi dajemo preporuke za buduća istraživanja
Ključne riječi
srednja škola; matematičko obrazovanje; učenje usmjereno na učenika; mrežna okruženja za učenje (WBLE)
Hrčak ID:
235897
URI
Datum izdavanja:
19.12.2019.
Posjeta: 1.796 *