Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v21i4.3104

Sustavan pregled mrežnih okruženja učenja u nastavi Matematike na sekundarnoj razini obrazovanja: stavovi, postignuća, izazovi i moguća rješenja

Philip Siaw Kissi orcid id orcid.org/0000-0002-9862-9055 ; University of Education, HRM Department, School of BusinessP. O. Box 25, Winneba, Ghana
Muesser Nat orcid id orcid.org/0000-0002-1539-3586 ; Cyprus International University, School of Applied SciencesLefkoşa, North Cyprus via Mersin 10, Turkey
Adeleye Idowu orcid id orcid.org/0000-0002-4406-8459 ; Cyprus International University, School of Applied SciencesLefkoşa, North Cyprus via Mersin 10, Turkey


Puni tekst: engleski pdf 364 Kb

str. 1061-1101

preuzimanja: 245

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 364 Kb

str. 1061-1101

preuzimanja: 587

citiraj


Sažetak

Mrežna okruženja za učenje (WBLE) široko su prihvaćena u kontekstu visokoga
obrazovanja. S druge strane, malo se zna o tome kako se ona koriste u programima
matematike u višim razredima osnovnih te u srednjim školama. Stoga se u ovome
sustavnom pregledu istražuje kako se WBLE primjenjuje na sekundarnoj razini
obrazovanja i koji su dosdašnji rezultati primjene ovog nastavnoga pristupa.
Odabrano je 14 relevantnih časopisa o WBLE-u na sekundarnoj razini obrazovanja
te analizirano u smislu njihovih WBLE aktivnosti, postignuća učenika, stavova i
izazova s kojima se susreću. Rezultati pokazuju da se u WBLE-u koristi nekoliko
aktivnosti. Primjena WBLE-a u matematičkom obrazovanju na srednjoškolskoj
razini proizvela je neutralan ili pozitivan učinak na učenička postignuća u usporedbi
s tradicionalnim učenjem u učionici. Stavovi učenika o WBLE pristupu su različiti.
Izazovi primjene WBLE-a javljaju se na razini učenika, nastavnika i organizacije.
Na temelju prethodnih studija predložili smo sedam mogućih rješenja kao odgovor
na njih. Također, u raspravi dajemo preporuke za buduća istraživanja

Ključne riječi

srednja škola; matematičko obrazovanje; učenje usmjereno na učenika; mrežna okruženja za učenje (WBLE)

Hrčak ID:

235897

URI

https://hrcak.srce.hr/235897

Datum izdavanja:

19.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.796 *