Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 19.12.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 20.03.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 1058-1059)

Foreword (str. 1058-1058)


Uvodnik


IKT i raznolikost funkcionalnih poteškoća na sveučilištu (str. 1103-1131)

Ana Mª Ortiz Colón, Mª Jesús Colmenero Ruiz, Javier Rodríguez Moreno
Izvorni znanstveni članak


Studija predavanja u svrhu razvoja geometrijskih mentalnih navika nastavnika (str. 1133-1179)

Deniz Ozen Unal, Nilüfer Yavuzsoy Köse
Stručni rad


Development of the Perception Scale for the Concept of Integral (str. 1181-1211)

Özkan Ergene, Ahmet Şükrü Özdemir
Izvorni znanstveni članak


Korelati sindroma izgaranja među beogradskim studentima medicine - studija presjeka (str. 1213-1230)

Jelena Bogdan Ilić Živojinović, Dušan Backović, Ivan Soldatović, Goran Belojević
Izvorni znanstveni članak


Implementing Assessment Methods in Primary State Schools (str. 1231-1261)

Nikola Jagrović
Prethodno priopćenje


Fonološka svjesnost i poznavanje slova: pokazatelji rane pismenosti u hrvatskome jeziku (str. 1263-1293)

Jelena Kuvač -Kraljević, Mirjana Lenček, Krunoslav Matešić
Izvorni znanstveni članak


Utjecaj osobina učitelja na učenička postignuća: metaanalitička studija (str. 1367-1398)

Şahin Danişman, Mustafa Güler, Engin Karadağ
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 21.610 *